Rīgas starptautiskā autoosta - Krāpšana.Slikta apkalpošanas servis kad vien esmu redzeriji.
Mana sūdzība sākas ar to, ka biju nopircis divas 2 biļetes uz noteiktu maršrutu iecava kadu laiku atpakaļ, sniedzos pec palīdzības pie kasieres. Man tika atteikta palīdzība pec tam sniedzos pie administrācijas dienesta kurš man sakot ka biļetes netiks samainītas uz ātrāku man maršrutu toties nevis 18: 35 bet gan 17: 40 pec tā biju sapratis ka rīgas starptautiskā autoosta nav atbildīgi kasieri un tajā skaitā ieskaitot administrāciju neskatoties un notikušo insidentu kuru varēja nokārtot paris minūšu laikā. Sudzība par kasieri kuram vaidzētu iemācīties parastu laipnību un manieres sveicināties ar pircēju nevis skatīties ar lielām acīm un teikt nekādīgi nevaru palīdzet un savu darbu izpildi nav veikusi lidz galam. Tadu insidentu dēļ uzņēmums pasaudzēt uzticību un pamazināmāsies reitinga procents kurš prēkš jums ir ļoti svarīgs liels paldies.
Комментарии (3)
Acīmredzot vietējos reisus AO apkalpo pēc "vietējiem standartiem"
Kapec butu jamaina biļete? Lidostā arī atnāksiet un teiksiet ka gribu vienu reisu ātrāk?
Jums atbildeja ka bilesu maina nav iespejama , punkts . Jus jau nezinat cik piepildits bija ieprieksejais reiss . Un kads sakars tai pedejai rinkopai par reitingu ... ? ?