Rīgas starptautiskā autoosta - Krāpšana
Šorīt, 15.08.2019 autoostas kasēs iegādājos biļetes, kasierei skaidri pasakot, ka nepieciešamas 2 biļetes uz balviem šodienai. Kasiere pārjautāja, vai 15. Datumam, uz ko atbildēju apstiprinoši. Paskatījos biļetēs vai ir īstais reiss un laiks un devos uz autobusu. Tikai jau autobusā šoferis konstatēja, ka biļetes ir nevis 15.08.2019, bet gan 16.08.2019. Nācās pirkt vēl 2 biļetes pie šofera. Biļetes atgriezt nepaspēju, jo nevarēju nokavēt autobusu. Gribu brīdināt citus klientus par šādu rīgas autoostas kasieru apzinātu krāpšanu. Ja tiek skaidri pateikts, ka biļetes nepieciešamas šodienai un kasiere vēl pārjautā vai 15. Datumam, tad kā var iedot biļetes 16. Datumam. Rīgas starptautiskās autoostas pakalpojumus vairs neizmantošu.
Комментарии (16)
Apzināta krāpšana vai cilvēciskais faktors uz kļūdas pieļaušanu? Vai tiešām liekas ka tas kompānijai ir izdevīgi atgriezt naudu par jau izsistu čeku? Padomā vēlreiz pirms sūdzies
Nav jau teikts ka atgriezīs naudu. Esmu braukusi ar sabiedrisko uz Balviem, autobusi veci un pārsvarā pustukši, domāju, ka šāda shēma ir izdevīga.
Ja nemāk runāt, tad tā varētu būt. Kāpēc lai neatgrieztu naudu par nesniegtu pakalpojumu, kuru nesniedza viņu vainas dēļ?
Ir uzrakstīts elektroniskais iesniegums ar visiem attēliem. Bet uzreiz diemžēl samainīt biļetes nevarējām, jo bija jābrauc, jo tālākais ceļš arī ir izplānots. Vai tik neesat Autoostas darbinieks, ja no rīta lasāt sūdzības. Sūdzība uzrakstītas visās iespējamajās iestādēs un plašsaziņu portālos. Varbūt kasierei nav īstā darba vieta, ja ciparus atšķirt nevar, jo skaidri gaiši tika norādīs šīs dienas 15. datums un viņa vēl pārjautāja - vai uz 15. un atbilde bija - jā uz 15. 17,5 eiro nav maza nauda
pirmo reizi dzirdu, ka kāds perkot bileti uz tekoso reisu sauc datumus?
Plus, pēc tā, ka šoferis teica, ka neko darīt nevar un naudu neatgriezīs, ticības nav, tāpēc labāk brīdināt citus par šādām autoostas shēmām, jo sapratnes gadījumā sūdzības var arī dzēst.
Spriežot pēc tā ka komentējat gandrīz vai katru sūdzību šajā portālā var padomāt, ka jums nav savas dzīves.
Kāda apmātība nez vai jums patiktu pakāst vairāk kā 17 eiro ? Bet es jau nezinu varbūt esat miljonāre, kam nebūtu žēl.
Vismaz es varu iztikt bez aizskarošiem vārdiem, tā kā padomājiet pati.
Tā nav apzināta krāpšana, nedz rafinēta shēma, bet gan vienkārša kļūda, jo uz klaviatūras cipari 5 un 6 atrodas blakus. 8.75 maksā šī biļete un varēja nebraukt ar šo reisu (nākamais reiss 8:30), bet doties atpakaļ uz kasi un atgriezt naudu un protams, ka šoferis neko nevar līdzēt.
Man prieks Sintija, ka jūs esat tik perfekta un nekad dzīvē nekļūdāties, tiesa gan ar morālo inteliģenci ir ne pārāk, bet visā jau cilvēks nevar būt perfekts.
Uzņēmums naudu neatgreiž, ja kļūdu nepamani jau pie kases, pat atgreižoties neviens naudu atpakļ nedos. Protams, varbūt piecreiz jāatkārto ka vajag uz 15. datumu, ja pasaka divreiz. Un kas jums liek domāt par morālo inteliģenci, ja personīgi nepazīstat. Nez vai patiktu ja operācijā jums ķirurgs cilvēcīgi kļūdītos.
Arī Jūsu pašas kļūda. Visur ir paziņojumi,ka biļetes ir jāpārbauda neatejot no kases. Ja ir radusies kļūda,to uzreiz var arī novērst, nevis tagad iet un vainot kasieri,ka Jūs nepārbaudījāt kārtīgi biļeti,un ka tur vot-16.08 datums. Visu var laikus novērst.
Vienkārši kāds nemāk darīt savu darbu. Tātad kasiere nav vainīga ja ? Arī zobuārsts ne to zobu saurbs tā nebūs viņa vaina, jo redziet kļūdījās un teiks vai tad pati nejutāt, ka ne to zobu urbju. Katram savs darbs, ja nemāk darīt tad jādara kas cits. Pie tam tur neredzējām tādus paziņojumus.un sūdzību tāpēc ievietojām, lai citiem tā negadās un visi uzmanīgi pārbaudītu biļetes.
Varējāt mierīgi atgriezt naudu, ja nebūtu slinkums. Visu varēja izdarīt. Jo atgriezt var līdz 2 stundām pirms reisa
Šogad saskāros ar vēl vienu nepatīkamu lietu Rīgas autoostā, nopērku kasē biļeti, aizeju uz pieturu, bet tur parādās, ka reiss kavēsies, pēc 10 kavēšanas minūtēm devos uz info, lai uzzinātu cik ilgi kavēs un varbūt apmainītu biļeti uz nākamo, kas būs. Nē, šī nezin cik kavēsies, varbūt 5 min., varbūt 2 stundas, stāvi un gaidi. Ja tas autobuss atnāktu un aizbrauktu tai laikā, kad stāvētu rindā, lai samainītu biļeti, naudu zaudētu. Tagad pērku tikai pie šofera.
zinot cik slikti tur stradaa mikrafoni ,vareja but ka kasiere paarklausijaas tadu domu jus nepieļaujat?
man pasai reiz ta sanaca...prasiju kandavu,bet kasiere iedeva jelgavu un man arī kasiere parjautaja ,BET ES TA LAGI VINU NESADZIRDEJU un es atbildeju ka jā,labi ka ieskatijos biletee un pamaniju kludu.NEKADU PROBLEMU AR BILETES SAMANISANU NEBIJA...KASIERE IZSITA JAUNU BIĻETI.
Visi tak mes cilveki varam kļudities...parklausities,pārteikties.PIE KATRAS KASES STAV UZRAKSTITS NAUDU UN BILETI PARBAUDAM NEATEJOT NO KASES...UN TUR TACU IR ARI DISPLEJS KUR VAR REDZET KO PERK.
Vajadzeja pateikt lai šoferis mazliet uzgaida un nest biletes atpakal,butu nauda atgriezta...speciali tacu neviens nepareizas biletes nedos...KAM TAD VAJAG LIEKAS PROBLEMAS
TE JAU VARAK IZSKATAS KA PASI PERKOT VIEN AR DATUMIEM BUSIET KLUDIJUSIES,VAI KARTIGI NEIEKLAUSIJATIES KO KASIERIS JUMS VAICAA...JO PARBAUDOT BILETI KA VAR NEPAMANIT KA 15 DATUMA VIETA IR 16