Rīgas Pulēšanas Centrs - Ieberziens
Automašīnu pēc pulēšanas nodod ārpus telpām, sniegs snieg, kad neko nevar saprast.. Aizbraucu kādas 6 min vēlāk kā noteikts - 9: 00, un auto jau izdzīts pagalmā, sniegi snieg. Ko tur var saprast, vai ir kaut kas pulēts vispār. Auto izskatās Prosta kā nomazgāts... Laikam kvalitāte ir tik sūdīga, ka auto apgaismojumā pie lampām ir pašiem kauns atdot klientam. Jutos diezgan piekāsts. Pirms tam esmu pulējis auto arī citur, reklāmu netaisīšu, jo pateiks vēl ka esmu konkurents, un mašīnu saņēmu iekštelpā pie lampām, kur darbinieki visu pastāstīja un parādīja, kas un kāpēc. A te, atbrauc, auto stāv sniegā, lūdzu gatavs... Skatos, ka neesmu vienīgais kas ieberzies šī kantora pakalpojumos. 3/10 balles
Sveiki, Anonīmais komentētāj!
Kurā datumā tad bijāt un ar kādu auto, ja reiz 9:00 saņēmāt auto? :) Jo pie mums 9:00 auto netiek atdoti!
Auto tiek dzīti ārā sabildēt un safilmēt, jo ārā dienas gaismā var visu labāk redzēt, katru švīku, katru hologrammu un var redzēt kā patiesībā auto ir nopulēts. Un, ja reiz, kaut kas nepatīk vai neapmierina, tad vajag uz vietas teikt, vai piebraukt, vai zvanīt un jautāt, kas un kā un meistari apstāstīs, nevis aizkriet mājās paslēpties aiz anonīma nickname un, kaut ko sliktu komentēt. Kas tā par nevīrišķu rīcību? :o
Комментарии (6)
Kādas švīkas var redzēt apmākušā laikā ārpusē, kad nespīd saule? Tas visu par jūsu zināšanām paskaidro.
Dienas gaismā, dabīgā apgaismojumā vislabāk var visu redzēt. Tā arī neatbildējāt, kurā dienā un ar kādu auto bijāt? Jo pie mums 9:00 auto netiek atdoti.
Sory, sajaucu, jā jums ir taisnība, plkst. 10:00, 9:00 auto bija jāatved. Bet vai tam ir kāda starpība? Runa bija pavisam par ko citu. Pirmā un pēdējā reize...
Jā, liela atsšķirība, jo līdz 9:45 auto iziet pārbaudi, tiek pārtīrīti logi, iesmērētas riepas, utt un, tad uz 9:50 auto tiek dzīts ārā uz fotosesiju, video filmēšanu, tad arī paralēli vienmēr ierodas pats klients un auto tiek atdots. Paralēli tam visam jau boksā iet iekšā nākamās dienas automašīnas, tāpēc arī mēs vienmēr sakam klientiem būt pēc auto precīzi, jo savādāk mēs dzenam auto sētā, jo daudzi brauc pakaļ 11os, 16os vai tikai nākamajā dienā. Bet mums jau ir jaunie auto jādzen iekšā, jāmazgā, utt. Tāpēc iepriekšējās dienas auto tiek dzīti ārā.
Nomazgāsiet pirmo reizi pēc nedēļas, tad arī apskaties, nekādu kasjaku nav. Ja ir, tad var droši pie mums griesties, jo visam ir garantija. Nevajag anonīmi, kaut ko sūdzēties.
Lai gan neredzu ne decembrī, ne janvārī, nevienu auto 1dienā par 240Euro, bet pēc 3 mēnešiem sūdzējies par saņemšanu diez vai kāds būtu, jo pēc pirmās mazgāšanas jau redzētu, ka viss ir kārtībā.
Vai tiešām šāda komunikācija jums šķiet normāla? Diemžēl vēlreiz noteikti neatgriezīšos un ieteikt diemžēl citiem nevarēšu.
Jūs par to, ka izskaidrojam situāciju, kā tas notiek un par to, ka Jūs nevis jautājat uz vietas, vai pazvanat, ko noskaidrot, uzzināt vai, ja, kaut kas nav kā vajadzētu, mums jautājat, bet anonīmi komentējat pēc 2 (!) mēnešiem par to, kā saņēmāt auto sniegā? Lai gan bijāt pie mums 16. novembrī + 12 grādos, kādā sniegā?
Par ko iet runa šobrīd?