www.sudzibas.lv Rīgas Namu Pārvaldnieks pasūtījuma ignorēšana - neatzvanīja divu darba dienu laikā

RNP - pasūtījuma ignorēšana - neatzvanīja divu darba dienu laikā

Pa informatīvo telefonu (vienīgais, ko var atrast!) 25.10. piesākam pakalpojumu - novērst udeņa pilināšanu no vada pēc izlietnes atvienošanas (ventili aizslēdz ūdeņa padošanu!) vai iedot konsultāciju kā to izdarīt pie privāta santehniķa. Nekādas atbildes divu darba dienu laikā. Vispār
RNP web-lappūse ir "melna kaste" - neko lietderīgo nevar atrast.
Kārtīga pakalpojumu maksātāja Eleonora Latiseva - Rīga, Ozolciema 18-205.

27.10.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (2)

N Nikolaas 28.10.2018

Ja informāciju no "melnās kastes" nav iespējams iegūt, iesaku Jums vērsties tad personīgi.

G Gints Kopmanis 27.03.2019

http://www.santehnika-pakalpojumi.lv/

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы