Комментарии (10)

J jana025 04.07.2012

uz kurzemes arī nevar nekad sazvanīt

N NL - 88 04.07.2012

Tieši par to pašu domāju kaut kur jāuzraksta par šo bezatbildīgo attieksmi, nezinu ko darītu ja mājā notiktu kāda avārija!

N Navei 05.07.2012

Arī iecirkni "Valdemārs 02.07. nevarēja stundām ilgi sazvanīt. It kā visi operatori esot aizņemti. Kad sazvanīju, viena padomju stila sieviete no augstumiem man mēģināja ieskaidrot, ka likumi uz šo apsaimniekotāju neattiecas. Tādā stilā tiešām šodien vairs nekur nerunā.

N Navei 05.07.2012

Bija raksts, ka Ušakovs uzdevis veikt klientu apkalpošanas darbinieku atestāciju. Arī piezvanot, tiek ziņots, ka saruna kvalitātes uzlabošanas nolūkā tiekot ierakstīta. Tikai nezvai tās sarunas kāds pēc tam tiešām noklausās, ja jau darbinieki vēl runā kā tas ir bijis iepriekš. Aizsēdējušies.

N NL - 88 05.07.2012

Šodien 5 reizes mēģināju - nekā! Aizsuutiiiju e-pastu, bet nu drosvien atbildi var negaidiit

D DJDC 11.07.2012

Es arī nevarēju sazvanīt, bet nosūtīju viņiem e-pastu un man uzreiz pārzvanīja un visu nokārtoja.Es gan par šo uzņēmumu pagaidām neko sliktu nevaru teikt, jo arī manu problēmu uzreiz atrisināja.

R Rolands7 25.07.2012

Par Juglas iecirkni ( SIA „Rīgas namu parvaldnieks”)!
Parasti man sūdzēties nepatīk, bet nu ir sakrājies tā, ka nolēmu šeit uzrakstīt.
Diemžēl, būtiski, namu pārvaldes darbībā nekas nav mainijies, kopšs PSRS laikiem...ja nu vienīgi apkalpošanas tarifi ir pieauguši vairāk kā 10 reizes...!
Iznāk, ka mēs iedzīvotāji sponsorējam namu pārvaldes, mūs- iedzivotājus „cērp kā aitas” un neko nevaram izdarīt...ja nu vienigī rupji nolmāties ))
Tagad konkrētāk:
1) Esmu lūdzis - namu parvaldei, vairāku gadu garumā, nokārtot 5 dažādus jautājumus saistībā ar apsaimniekošanu (piem. aizlāpīt bedres pie mājas, iestiklot izsistos logus pagraba, trepju telpā), ir tikai tukši solijumi no namu parvaldes un neviena problēma nav risināta.
2) Bieži ir jūtama nekonpetence un rupja attieksme no namu parvaldes darbinieku puses.
Darbā tiek pieņemti, piem. gados veci sētnieki (70 – 80g), dzērāji, kāda tur darba kvalitāte, neatceros, kad pēdējo reizi tika mazgāta mūsu mājas kāpnu telpa.
3) Tiek aprēkinātas mistiski lielas „kavējuma naudas” ! Kad lūdzu paskaidrojumu, atbilde – „mums tāda datora programma, neko nevaram izdarīt !”, kaut arī paši atzīst, ka programma strādā neloģiski.
Bet, varbūt negrib !!!? Jo programma strādā par labu namu parvaldei.

4) Loti grūti sazvanīt namu pārvaldi (kaut gan, jēgas tāpat nekādas, kā jau iepriekš minēju)

Aprakstīju tikai nelielu daļu no problēmam, kas saistiti ar namu parvaldes darbību, būtu jau vēl daudz kas sakāms.

25. 07.2012.
Ar cieņu, Rolands.

E ezis54 08.11.2012

RĪGAS NAMU PĀRVALDĒ TIEK SAĪSINĀTI 170 SĒTNIEKU, NAMDARU, SANTEHNIĶU PĀRKĀPJOT LV DARBA LIKUMU- NESAMAKSĀJOT KOMPENSĀCIJAS.

E ezis54 09.11.2012

Ko var darīt, tādi esam mēs latvieši...

Minesota 15.11.2012

Sazvanīt iecirkni CENTRS vispār nav iespējams...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы