Rīgas namu pārvaldnieks - slikts serviss, netiek sniegti apkures pakalpojumi
11.10.2018 sazvanījām, pieteicam ka problēmas ar apkuri, pa telefonu jūs apgalvojāt ka mājai Dzirciema 61 apkure pieslēgta, solījāt sistēmas atgaisošanu. Ir pagājušas 9 kalendāras dienas, nekas nav mainījies, kā bija auksti radiatori, tā arī ir. Šodien - 20.10.2018 no rīta āra temperatūra -1. Kad dzīvokļos būs siltums? Jūs esat mājas apkalpotājs, un ja jums ir problēmas ar apakšuzņēmēju, kāpēc ir jācieš visas mājas iedzīvotājiem, kas Jums maksa par pakalpojumu? Par ko tad mēs visi jums maksājam? Kādā veidā jūs plānojat risināt apkures jautājumu?
Комментарии (2)
Labdien! Pateicamies par sniegto informāciju, mēs izprotam Jūsu neapmierinātību un satraukumu. Diemžēl pieteikumu skaits apkures sezonas sākumā ievērojami pārsniedz ierasto - līdz ar to pieteikumu izpildes laiks paildzinās proporcionāli saņemto pieteikumu skaitam.
Lūgums precizēt tiešajā ziņā dzīvokļa numuru un kontaktinformāciju, lai šo informāciju varam nodot PS "Siltumserviss Rīga" darbiniekiem izpildei.
Vēlamies piebilst, ka šis saziņas kanāls noteikti nav operatīvākais saziņas līdzeklis. Esam atvēruši arī elektronisku pieteikuma formu https://sos.rnparvaldnieks.lv/ kur pieteikt problēmu ar siltumapgādi.
Labdien! Saskaņā ar PS "Siltumserviss Rīga" sniegto informāciju, uz 28.10.2018. karstā ūdens padeve un apkures darbība atjaunota.