Rīgas namu pārvaldnieks - Slikts serviss
Par plānotiem remontdarbiem, ūdens padeves pārtraukumiem, utt. - 80% no laikiem paziņo pēc fakta vai nepaziņo vispār un 20% gadījumos 1 dienu pirms.
Nav normālas komunikācijas starp Rnp un dzīvokļu saimniekiem un otrādi. Kad jāveic steidzamo vai plānoto
remontu, rnp nesazinās pa telefonu, bet meistari iet pa dzīvokļiem un klauvē pie durvīm darba laikā, kad neviens nav mājās, un protams, neviens neatver durvis un tie aizej prom. Tas atkārtojas vairākas reizes. Rnp skaidro ka izmanto pastu kā saziņas veidu. Pastu! 21. Gadsimtā! Faktiski pastu paziņojumu arī reti var dabūt, jo 90+ % no laikiem vnk pazūd.
Kāpņu telpas nekoptas jau 4 mēnesi, kopš 2023. Oktobra. Joprojām rudens lapas visur...
Labdien!
Klienti par pakalpojuma pārtraukumiem vai plānotiem remontdarbiem tiek informēti savlaicīgi ar e-pasta starpniecību, ar paziņojumu e-parvaldnieks.lv un mob.aplikācijā. Kā arī, informācija ir publicēta arī mājas lapā, ja ir paredzēts kāds ir atslēgums.
24. janvārī tika veikta sanitārās uzkopšanas pārbaude, kuras laikā netika konstatēti uzkopšanas darbi
1). RNP raksta ka ir ziņots caur e-parvaldnieks.lv. Pielikumā komentāros pie šīs sudzības ir izdruka ar ziņojumim no 2023. maija līdz 2024. janv. (āgrāk nevar redzēt, diemžēl). Nav ziņojumu par karstā ūdens padeves partraukumiem un citiem bojājumiem, kuru bija ap 10 pa to laiku. Protams, var pieslēgt ziņojumus pa ē-pastu vai telefonu, bet tur nebūs atšķirīgas informācijas no tā kas ir e-parv.
2). Velreiz, kad notiek bojajums un vajag piekļuvi kaut kādām komunikācijām mūsu dzivoklī - RNP meistari un atbildīgas personas neizmanto telefonu, bet gaida kamēr atver durvi kapņu telpā un staigā klauve dzivokļos.
Комментарии (2)
Foto oriģinālā sūdzībā 14. janv. 2024.g., Progresa iela 4.
Pēdējais kaut kāds pazinojums uz tāfeles kāpņu telpā ir 2022 gadā.
1). RNP raksta ka ir ziņots caur e-parvaldnieks.lv. Pielikumā izdruka ar ziņojumim no 2023. maija līdz 2024. janv. (āgrāk nevar redzēt, diemžēl). Nav ziņojumu par karstā ūdens padeves partraukumiem un citiem bojājumiem, kuru bija ap 10 pa to laiku. Protams, var pieslēgt ziņojumus pa ē-pastu vai telefonu, bet tur nebūs atšķirīgas informācijas no tā kas ir e-parv.
2). Velreiz, kad notiek bojajums un vajag piekļuvi kaut kādām komunikācijām mūsu dzivoklī - RNP meistari un atbildīgas personas neizmanto telefonu, bet gaida kamēr atver durvi kapņu telpā un staigā klauve dzivokļos.