Rīgas namu pārvaldnieks - Slikts serviss
Jau mēnesi cenšos sazvanīt santehniķus. Vannasistabā nav auksts ūdens, jo aizsprostojums pēc dažiem renovācijas darbiem mājā. Esmu jau veicis 6 pieteikumus! Man tikai Saka, ka pieteikums reģistrēts un neviens nenāk! Ģimene mēnesi nevar izmantot ūdeni vannas istabā!
Ответ от
Rīgas namu pārvaldnieks
Ответ от представителя
05.02.2024
Labdien!
Lai varētu sniegt komentāru par radušos situāciju, lūdzu precizēt dzīvojamās mājas adresi.
Ответ от
Rīgas namu pārvaldnieks
Ответ от представителя
12.02.2024
Pēc objekta apsekošanas, visa aktuālā situācija tik izrunāta ar īpašnieku.
Дополнено
Irizi
13.02.2024
Santehniķis atnāca un aizgāja un neko nedarīja. Vienkārši jānomaina filtrs skaitītāju priekšā, vietas PIETIEK, santehniķis vienkārši nevēlas strādāt. Tagad esam 1,4 mēnešus bez tekoša ūdens vannas istabā!
Добавить комментарий