Rīgas namu pārvaldnieks - Slikts serviss
14 novembrī A. Saharova ielā 5 otrās kāpņu telpas stāvvadā pazuda aukstais ūdens. 17 novembrī kaimiņš zvanīja uz numuru 8900, viņu uzklausīja un solīja noskaidrot situāciju un paziņot rezultātu. Šodien mēģināju sazvanīt, nekas nesanāca, esot jāzvana darba laikā. Vienīgais šī uzņēmuma pārstāvis kas ir sasniedzams ir avārijas dienesta operators. Viņš par situāciju neko nevarēja paskaidrot, jo atbild tikai par ārkārtas remontiem. Tas arī ir saprotams, bet nav saprotama tā darbinieka atbildības sajūta kurš apsolīja noskaidrot un paziņot rezultātu. Tagad esam atstāti bez ūdens uz svētkiem un brīvdienām bez jebkādas informācijas par situāciju.
Labdien! Šajā adresē tiek veikti plānoti remontdarbi, kuru laikā bija iespējami periodiski aukstā ūdens atslēgumi. Informācija par šiem darbiem tika izvietota kāpņu telpās.
Комментарии (4)
Katru dienu Aglonas 14 rej suns es ritīgi nezinu kurā dzīvoklī. Tas nav uzturams kad atnaku no darba es gribu atpūsties.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Labdien! Dzīvokļu īpašumos notiekošie kārtības jautājumi nav pārvaldnieka kompetencē.
Paziņot arī var pēc gada varbūt arī nenoskaidroja un līdz ar to nav ko paziņot.