Rīgas namu pārvaldnieks - Slikts serviss

14 novembrī A. Saharova ielā 5 otrās kāpņu telpas stāvvadā pazuda aukstais ūdens. 17 novembrī kaimiņš zvanīja uz numuru 8900, viņu uzklausīja un solīja noskaidrot situāciju un paziņot rezultātu. Šodien mēģināju sazvanīt, nekas nesanāca, esot jāzvana darba laikā. Vienīgais šī uzņēmuma pārstāvis kas ir sasniedzams ir avārijas dienesta operators. Viņš par situāciju neko nevarēja paskaidrot, jo atbild tikai par ārkārtas remontiem. Tas arī ir saprotams, bet nav saprotama tā darbinieka atbildības sajūta kurš apsolīja noskaidrot un paziņot rezultātu. Tagad esam atstāti bez ūdens uz svētkiem un brīvdienām bez jebkādas informācijas par situāciju.

18.11.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Rīgas namu pārvaldnieks Ответ от представителя 22.11.2022

Labdien! Šajā adresē tiek veikti plānoti remontdarbi, kuru laikā bija iespējami periodiski aukstā ūdens atslēgumi. Informācija par šiem darbiem tika izvietota kāpņu telpās.

Комментарии (4)

C cervinska1964 24.10.2022
Katru dienu dzīvoklī rej suns.

Katru dienu Aglonas 14 rej suns es ritīgi nezinu kurā dzīvoklī. Tas nav uzturams kad atnaku no darba es gribu atpūsties.

S Sudzibas.lv Admin 21.11.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Rīgas namu pārvaldnieks Ответ от представителя 21.11.2022

Labdien! Dzīvokļu īpašumos notiekošie kārtības jautājumi nav pārvaldnieka kompetencē.

Good Intentions 18.11.2022

Paziņot arī var pēc gada varbūt arī nenoskaidroja un līdz ar to nav ko paziņot.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы