Rīgas namu pārvaldnieks - Operātoru sazvanīšana
Lai sazvanītu Rīgas Namu Pārvaldnieks operātorus (Zvanu centru vai jebkuru iecirkini) ir jābūt dzimušam laimes krekliņā! Teksts ko esmu sazvanījis un, ka zvans tiks ierakstīt klienta KVALITĀTES uzlabošanai jau sapņos rādās! Būtu labāk sevi ierkastījuši!
Cik ilgi klientam jāzvana, lai kādu sazvanītu?????
Комментарии (4)
Murgs pilniigs!
Tāda pati situācija, beigās aizsūtīju e-pastu ar piebildi, lai apstirpina e-pastu saņemšanu tā neko neesmu saņēmis jau mēnesis riņķī!
Man jau 17. janvārī bija mēnesis, ka aizsūtiju sūdzību uz RNP... atbildes vel joprojam nav. Varbūt šie pagarinājuši atbildes sniegšanas temiņu: no viena mēneša uz diviem... vai vispār neatbildēt.
Tad kad tiek izsūtīti iedzīvotājiem rēķini, tad nav jēgas zvanīt.
Kad vel nebija apvienotas namu pārvaldes, tad varēja aiziet pieņemšanas laikā pie grāmatveža un visu noskaidrot par rēķinu. Tagad tikai jāraksta, jo klientu apkalpošanas spoeciālisti nemāk atbildēt uz jautājumiem par rēķiniem.
Bezkaunīgais RNP kārtējo reizi ir ignorējis Iesnieguma likuma 5.panta (3) daļu Iestāde atbildi pēc būtības sniedz saprātīgā termiņā, ņemot vērā iesniegumā minētā jautājuma risināšanas steidzamību, bet ne vēlāk kā viena mēneša laikā no iesnieguma saņemšanas, ja likumā nav noteikts citādi.
Vai uz šo iestādi attiecas citi LR likumi???
Latvijas Republikas likumu parkapumi, sim apsaimniekotajam nau svesa taka!Bet driz viniem anules apsaimniekosanas licenci.