www.sudzibas.lv Rīgas Namu Pārvaldnieks Ņirgāšanās par klientu un vienkārši DRAUSMĪGA APKALPOŠANA

Rīgas namu pārvaldnieks - Ņirgāšanās par klientu un vienkārši DRAUSMĪGA APKALPOŠANA

Trīs dienas daudzdzīvokļu namā nav ūdens 17 dzīvokļiem no 20 un visi dzīvokļi ir zvanījuši un sūdzējušies. Trešajā dienā kad vēljoprojām ne ūdeni var nolaist… ne var izmazgāt matus…. es zvanu un izstāstu situāciju un saku ka neviens nav bijis salabot. Un tad tā speciāliste, pseido speciāliste man sāk stāstīt ka kāds cits dzīvoklis nelaižot viņus iekšā un durvis viņi nedrīkst uzlauzt un tāpēc līdz 28.11. viņi gaidīs kamēr tie cilvēki viņus ielaidīs. Es viņai saku, bet nav pieejams ūdens, viņa man saka tā nav mūsu vaina ka Jūs nevarat nodrošināt ūdeni. Un vēl smejās klausulē un brutāli es atvainojos d****s ar klientu. Vēl viņa ņirgājās un teica “Vai Jums ūdens kaut kur dzīvoklī gāžās?” No sērijas ko jūs idioti zvanat.
DRAUSMĪGI.

Es iepriekš dzīvoju vietā kur mani apkalpoja CVINITY un nekad šādas problēmas nebija.
Tagad jādzīvo bez ūdens līdz 28.11. un neviens nav teicis ka 28.11 tas ūdens būs.

6 ч назад

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы