www.sudzibas.lv Rīgas Namu Pārvaldnieks Iecirknis Daugava slikta klientu apkalpošana

Rīgas namu pārvaldnieks - Iecirknis Daugava slikta klientu apkalpošana

Šausmīga klientu apkalpošana, atnācu klientu apkalpošanas centrā iec. Daugava, vēlējos iesniegt iesniegumu rīgas namu pārvaldniekam adresēto, bet apkalpošanas centra darbiniece rupja formā atteica to pieņemt un reģistrēt, pateicot ka man nav noslēgta līguma, kad paprasīju darbinieci nosaukt uzvārdu, viņa rupja formā, ņirgājoties atteicas nosaukt savu uzvārdu. Viņu kolēģe uz manu prasību nosaukt uzvārdu, nosauca tikai savu uzvārdu, bet rupjas kolēģes, kura mani apkalpoja, uzvārdu atteicas nosaukt. Man nācās sazināties ar rnp centrālo apkalpošanas centru, kur man pateica, ka darbiniece darbojas nepareizi, tajā laikā darbiniece pēc manas uzstājas aizgāja pie iecirkņa priekšnieka, lai noskaidrotu savus pienākumus. Pēc pusstundas gaidīšanas iesniegums tomēr bija pieņemts un reģistrēts. Un darbinieces uzvārdu, es arī uzzināju, no iesnieguma reģistrācijas atzīmes (o. Kov...) . Pirmkārt gribētos, lai klientu apkalpošanas darbinieki vismaz ievērotu klientu apkalpošanas ētiku un standartus (redzama vieta jābūt izvietotai informācijai, kas tevi apkalpo: uzvārds un ieņemamais amats) , otrkārt darbiniekiem jāzin lr normatīvo aktu prasības pamatus, kas tieši ir saistīti ar darba pienākumu pildīšanu (piem. Iesniegumu likums: 3. P. 4 p...) . Ļoti nepatīkama situācija un šausmīgi nekompetenti darbinieki, kuri nepalīdz un ņirgājas.

27.03.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Комментарии (4)

Z ZaļāTaisnība 28.03.2019

Ja neesi viņa kliente, kāpēc viņiem būtu vispār jākrāmējas ap Tevi?

Rīgas namu pārvaldnieks Ответ от представителя 29.03.2019

Labdien, Marina!
Lūdzu iesūtiet šo informāciju uz e-pastu [email protected], papildinot kad šis starpgadījums ir noticis, lai varam izvērtēt situāciju un atbilstoši rīkoties.

R RNP kliente 03.08.2019

Jūs tik smuki uzrakstījāt,lai " varētu izvērtēt"! Cik gadījumus RNP ir izvērtējis? Pilnīgi nevienu,kā bija rupji,nezinoši,nekompetenti darbinieku,tā arī ir! Vienkārši cilvēkiem nav kur likties un viņi piekrīt visam,ko Jūs uzrakstat rēkinos.

Rīgas namu pārvaldnieks Ответ от представителя 05.08.2019

Labdien! Lai uzlabotu savu darbu, mēs izvērtējam katru gadījumu, jo mēs saprotam, ka sistēmas sakārtošana atvieglos gan jūsu, gan mūsu ikdienu. Turklāt rēķinos nav iekļautas nepamatotas izmaksas, kā arī ar īpašnieku kopība var pieņemt lēmumu par sava īpašuma apsaimniekošanas darbu veicēju.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы