Rīgas namu pārvaldnieks - Briesmīgs serviss
Es ļoti atvainojos, bet šis uzņēmums ir vienkārši šausmīgs. Viņu "avārijas" tālruni paceļ sieviete, kurai nav absolūti nekādu zināšanu par servisu. Zvanu svētdienā par to, ka jau trešo dienu dzīvoklī nav aukstais ūdens - viņa vienkārši man pasaka, ka ir brīvdiena un neviens neko brīvdienās nelabo. Pasaku, ka viss dzīvoklis smird pēc sausās tualetes - viņas atbilde - jāpaciešas, tas tā vienmēr ir bijis... Ja vienmēr ir bijusi šāda problēma, tad kāpēc tā netiek risināta? Kas par avārijas dienestu, ja var atļauties pateikt, ka pat nav aizdomājies par risinājumu, ka nedēļas nogalēs tiek piedāvāts serviss, kurš risina problēmas? Mājā ūdensvada plīsums notika ceturtdienā, piektdienā tika nopludināts dzīvoklis kaimiņiem. Šai problēmai risinājums ir - izslēgsim ūdeni visai mājai un iesim brīvdienās. Kā man ieteica "nogaidiet līdz rītdienai un zvaniet uz citu tālruni, kur piereģistrēs jūsu problēmu". Protams, žēl, ka šādā dienā visi bļāvieni un dusmīgā kritika jāuzklausa operatoriem, kas noteikti paši nav nekādi meistari un nav vainīgi ne pie kā, bet ar šo uzņēmumu nevar nemaz jauki runāt, ja viņiem savu klientu labsajūta ir absssssooooolūti vienaldzīga, un, ja pakļauj arī savus darbiniekus šādiem apstākļiem, tad skaidri redzams, ka arī par viņiem nekādu rūpju nav.
Labdien!
Lūgums privātā ziņā norādīt mājas adresi, lai varam pārbaudīt situāciju!
Naktī no piektdienas uz sestdienu, konstatēts bojājums aukstā ūdens stāvvadā, kura rezultātā tika appludināti dzīvokļi. Nekavējoties ieradās avārijas dienests un noslēdza ūdens padevi bojātajā stāvvadā, lai netiktu nodarīts kaitējums īpašumam. SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” darbinieki ir vienojušies ar konkrētā dzīvokļa īpašnieku, kura zonā izveidojies aukstā stāvvada bojājums par darbu veikšanu 19.07.2022. Atgādinām, ka lai veiktu šāda veida remontdarbus, dzīvokļu īpašniekiem ir jānodrošina piekļuve komunikācijām.
Комментарии (3)
Nu Rīgas namu pārvalde ir briesmīgs uzņēmums jeb tā vadība.
Tās lietas jārisina jau augstākā līmenī. Jāiesiasta patērētāju aizsardzības biedrība vai kāds cits.
Pareizi jau ir, ka visu kritiku jauzklausa operatoriem dienu, dienā, bet priekšniecībai прокатит. Klientiem vajag rakstīt sūdzības kompanijai nevis operatoriem kāpt uz galvas, kas neko nedos. Pieļauju, ja operatori nebūtu sasieta mute, tad paši ieteiktu rakstīt sūdzību, jo pašiem piegriezies.
Savāciet mājas kopsapulci, nobalsojiet 50%+ un pārejiet pie cita apsaimniekotāja vai paši izveidojiet biedrību, ja ir spējīgs cilvēks to visu pacelt