Rīgas namu pārvaldnieks - Avārijas dienests kas nekam nav derigs
Interesanti, kā strādā Rīgas namu pārvaldniekā "avārijas dienests". Ir sestdienas rits ap 11.00, man dzīvoklī pazuda elektrība, elektrības skapī skatos korķi vieta. Tik dzirdu tādu dīvainu skaņu, kur negribas ķerties klāt, kā jau sievietei. Mēģinu sazvanīt avārijas dienestu, protams, ka nevar sazvanīt, kad sazvanu saka ka ir nodots tālāk informācija meistariem un jāgaida meistars kaut kad atbrauks. Kad prasu cik ilgi jāgaida, saka ka nezin, un nepasaka arī laiku līdz cikiem meistars varētu ierasties. (es nedomāju ka viņš strāda 24h) . Vai tiešām kantora cilvēkam ir tik maza komunikācija ar kolēģi un nevar papasīt aptuveno ierašanās laiku? Man visu dienu jāsēž mājās un jāgaida, kad varbūt man kāds no meistariem uzzvanīs. Kas tas par servisu? Un par ko es maksāju apsaimniekošanas naudu? Vienreiz kad, tiešām vajag, nevar atbraukt.
Ir 18.40 neviens nav atzvanījis, būs vai nebūs meistars. Principā kantora cilvēkiem vienalga.
Комментарии (7)
Arī man bija līdzīga situācija, naktī nosūcējs izsita korķus, kā rezultātā pusei dzīvokļa nebija elektrība. Pa pēdējiem 7% batarejas telefonā (jo neviens kontakts nestrādāja) zvanīju tieši kā Jūs uz namu pārvaldi, kuri man sniedza tieši tādu pašu atbildi - nezinām, kad būs meistari... Gāju ss.lv atlasot sadaļu elektriķi attiecīgi manam rajonam un finālā mani korķi bija sataisīti 10 minūšu laikā, jo izrādās - elektriķis dzīvoja manā mājā, tikai blakus treptelpā!
Morāle? Nesēdi un negaidi namu pārvaldes elektriķus ?
Ko vispār nozīmē "kā jau sievietei"?
Come on, tā ir RNP klasika.
Gadās arī gadījumi, kad atbrauc, pabola acis, norubī visai mājai ūdeni vai elektrību un aizbrauc prom pat neko nepasakot par tālākām rīcībām.
Protams, te var teikt un runāt par itkā ''ko jums pašai nav kaut kādi zināmi elektriķi vai ''skaties ss'' '' nu jā, tas viss ir pašsaprotami ,ka to var darīt, bet... ja tev ir apsaimniekotājs, kurš vēl pats piedāvā avārijas servisu? Kāpēc vēl riskēt ar kaut kādiem zināmajiem ''elektriķiem''-bateriju mainītājiem/pro vai pārmaksāt lielas summas tam kurš no ss atbrauc ? Ja ir tas serviss.. kurš ir tādā pašā līmenī kā tā visa RNP.. priekšnieks virs priekšniekas, bet pie atbildības ne viena.. kabinets pie kabineta, bet nav pietiekami tehniķu avārijas dienestam. Tad kāda jēga no tā avārijas dienesta?
Свинолазку на холодец. Это не работа, это членодрочительство и даже не в перерыве.
Tas ir RNP stilā. Mums tecēja lietus laikā no jumta dzīvoklī ūdens, viņi teica ka atbrauks tajā dienā. Gaidījām, bet tā arī neatbrauca. Nākamajā dienā bija atbraukusi paziņoja,ka bez pacēlāja neko nevar. Tā līdz šai dienai nav vairs bijusi kur nu vēl kaut ko darījusi. Tagad viņi atsūta nekorektu rēķinu, aizsūtīju epastu,uz to arī neviens neatbild un neliekas traucēts. A naudu kāš tā kā maz neliekas. Vajag atteikties no viņu pakalpojumus, lai iet ellē.
Labdien!
Lai varētu pārbaudīt Jūsu sniegto informāciju, lūgums privātā ziņā precizēt Jūsu dzīvojamās mājas adresi un dzīvokļa nr.!
Labdien!
Pēc informācijas saņemšanas, operators ir nosūtījis atbildīgo meistaru, lai apseko dzīvokļa īpašumu, lai noskaidro avārijas cēloni. Apsekojot objektu, meistars konstatēja, ka bojājums nav dzīvojamās mājas koplietošanas inženierkomunikācijā, bet gan dzīvokļa īpašumā, par ko atbild klients. Neskatoties uz to, ka bojājums atrodas dzīvokļa īpašnieka kompetences robežās, meistars veica nepieciešamos darbus, novēršot avārijas situācijas cēloņus, kā arī izskaidrojis atbildības robežas un aicināja klientu veikt preventīvas darbības sava īpašuma robežās, lai šāda avārijas situācija neatkārtotos.