www.sudzibas.lv Rīgas mēbeļu serviss Kļūdīga informācija no pārdevēja

Rīgas mēbeļu serviss - Kļūdīga informācija no pārdevēja

Drīzāk gan ne īsti sūdzība, bet informācija citiem, lai nesanāk kā man. Tad nu tā - dzīvolī remonts, uz doto momentu tik viesistaba apdzīvojama. Tad nu tiek lemts par stūra dīvāna iegādi. Stūra dīvānam jābūt kvalitatīvam, jo jāstiepj kā nekā uz piekto stāvu, kā arī izvelkamam un ērtam iknakts gulēšanai, jo guļamistaba vēl remontā. Tad nu pēc ilgas spriešanas izvēle krīt uz RMS dīvānu Lira. Veikalā uz jautājumu vai dīvāns ir ērts arī iknakts gulēšanai pārdevēja atbild apstiprinoši - atsperes būšot gan sēžamajā, gan guļamajā daļā. Dīvāna gan uz vietas nav un izmēģināt nevar. Tad nu ticu uz vārda un sūtu nost. Par dīvānu samaksāju gandrīz 800 eiro. Tad nu pēc noteiktā laika atnāca mans dīvāns. Vakarā saklāju, gulēšu, nomocījos nakti, nesaprotu, kas par lietu - izrādās atsperes sēžamajā daļā Hoffman, bet izvelkamajā daļā Bonell. Atšķirība jūtama gan cietības ziņā, gan līmeņu ziņā - guļot plecu daļa liekas zemāk nekā pārējais ķermenis. Tā kā ieteikums - daverjai no praverjai. P.S. Nopirku virsmatraci, bet arī virsmatracis šo dīvānu neglābj, jo šis dīvāns nav domāts gulēšanai.

E

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы