Rīgas Centrāltirgus - Attieksme

Sveicināti!
Šodien manu jauko svētdienas rīta pastaigu pa centrāltirgu sabojāja viena apakšveļas pārdevēja.
Runājot pa telefonu ar draudzeni, apskatīju izlikto preci, kad pārdevēja piedāvājās (labāk būtu teiks uzbāzās) parādīt preci, pārtraucu sarunu pa telefonu, nolaižot mobilo un pieklājīgi atbildēju - nē, paldies, pagaidām apskatīšos. Jo nevaru uzreiz tā uz sitiena ņemt un grabt pirmo pa rokai. Jāapskatās prece. Viņa uz to reaģēja šādi, kaut ko krieviski burkšķēja tai otrai, ka redz šī (es) tagad runā gan pa telefonu un vēl skatās preces, bez maz vai traucēju. Un teica, lai eju prom un nekavēju laiku. Labi, pagriezos un aizgāju, garīgais man bija labs, tāpēc nevēlējos neko negatīvu. Vēl kaut ko man aiz muguras noburkšķēja. Pagriezos un iegāju blakus ejā (tur,kur apakšveļas tirgošanas vietas). Skatos, skatos un atkal tā pati pārdevēja klāt un sāk krieviski mani nolikt. Īsti nesapratu visu, ko viņa teica, bet nekā patīkama. Paskatījos uz viņu un vienkārši aizgāju prom pavisam. Vot, kāda attieksme no pārdevēja? Nekāda, tas,ka esmu latviete vai runāju pa telefonu? Kas viņai nepatika. Bet dusmas manī sēž joprojām, neko sliktu es neizdarīju, pieklājīgi atbildēju, izturējos, bet nu tas ir par daudz, runā ar mani krieviski, kaut ko burkšķ. Diena sabojāta.

B

Комментарии (9)

A AK79 08.09.2013

Hmmm, par to runaashanu krievu valodaa, centraaltirguu taa ir ierasta lieta un nekas jauns. Kaitinosha ir attieksme, ka preci veel neesi nemaz apskatiijis un izveeleejies, saliidzinaajis ar citiem piedaavaajumiem, tachu paardeveejs jau steidz iefaseet un gaida skaidru naudu. Ja dodies projaam neko nenopircis, sanaak, ka esi palicis paraadaa. Mani vienreiz nolamaaja liidziigi, kad es tikai piegaaju un paluukoju audumu, toreiz kaut ko teicu, ka pa visu centraaltirgu neko liidziigu neatradiishu, lai gan mana veelme neko pirkt nebija vispaar, tikai maajup dodoties ar auglju un galjas maisinju piestaaju paluukot, tachu paardeveeji ir orienteeti uz naudas izvilkshanu par jebkaadu preci neskatoties uz to, vai klientam to vajag vai iisti nee. Veel ir tendence, ka censhas paardot vairaak, piemeeram, peerkot divus kreklinjus, pieliek klaat tresho ar jautaajumu, vai njemsiet, un raada sapiikushu gjiimi, kad saku, ka njemshu tikai divus, kurus izveeleejos pats. Taada ir centraaltirgus specifika un kultuura.

V vidzemnieks 08.09.2013

He...bet man ar tādu iepirkšanos ir pozitīva pieredze..Reiz it kā gribēju parastas istabas čības..piestāju vienā vietā paskatīt, jā protams tūlīt pārdevēja klāt..Es prasu:tās tur..tad ls3/laikam/ viņa:nē, ko jūs! 2, 50, es nezinu kas tur tādu cenu pielicis! Nu ta kā tā cena adekvāta, un tāda pat neprasīta atlaide-tad paņēmu ar :)

R Romija 09.09.2013

Tas tak ir tirgus!!! Par to sūdzēties ir muļķīgi!

B Bruno_kl 09.09.2013

Protams, tirgus paliek tirgus, bet nevienā tirgū LV, neko tādu neesmu piedzīvojusi. Pati esmu tirgojusies, saprotu sho to, bet vienalga tā attieksme kaitina..

L Lepnā Lavīze 09.09.2013

Daugavpils Dittonā ir tāpat.

M MariteBe 25.09.2013

Es strādāju centrāltirgū.
Vai Jūs zināt kā mēs nopelnam savu algu?Nejau tīri atsēžot, mums ir jauzbāžas klientam, jo savādāk to vai nu izdarīs kāds cits manā vietā vai arī varēs iet mājas ar 3 ls algu!TUR NAV CITAS IZVĒLES!Lielākoties cilvēkiem, kas strādā centrāltirgū, alga sastāv no ietirgotā.Ir noteikta norma, neiekļaujies-nu tad viss, dabūsi mazāk!
Un ko Jūs gaidat no tirgus?Kulturālu attieksmi!?TUR TĀDAS NAV!Tīrākais meksikāņu seriāls!Ziniet, klienti dažbrīd ir ārkārtīgi kaitinoši tikai dēļ vīzdegunības.Jo redzi, tu strādā tirgū, bet man ir labāka darba vieta.Ļoti daudz ir tādu klientu.

L lapsa91 27.12.2013

Esiet visur uzmanīgi, pārbaudiet pirms pirkšanas vai produkts ir svaigs!Sodien Ķekavas vistu produkcijas nodaļā ietina pirkumu 3 maisiņos, uz vietas skatoties nevarēja salasīt marķējumu caur biezā maisiņu slāņa, -kā rezultātā atnesu mājās smirdošu vistas gaļas produkciju:(:(:(Atpakaļ aizbraukt vairs nav iespējas šodien un arī čeku nedod!

S sensejs 25.03.2014

Sviests. Labā attieksme arī ir no tādām klientēm, kas ienāk veikalā un burkšķ pa telefonu visu laiku, rodas jautājums - tu atnāci iepirkties vai runāt pa telefonu, ko vari darīt arī mājās. Tādi gadījumi tiešām izved no pacietības, pārdevējas pienākumos ir tevi uzrunāt un piedāvāt kaut ko, vienalga - tu runā pa telefonu vai kasi dibenu. Kad vienreiz šīs lētās "dāmītes" to sapratīs!

S sensejs 25.03.2014

Sviests. Labā attieksme arī ir no tādām klientēm, kas ienāk veikalā un burkšķ pa telefonu visu laiku, rodas jautājums - tu atnāci iepirkties vai runāt pa telefonu, ko vari darīt arī mājās. Tādi gadījumi tiešām izved no pacietības, pārdevējas pienākumos ir tevi uzrunāt un piedāvāt kaut ko, vienalga - tu runā pa telefonu vai kasi dibenu. Kad vienreiz šīs lētās "dāmītes" to sapratīs!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы