restorāns Olīve - Atmosfēra

Baisais lielveikala restorāns,apkalpošana taka ēdnīcā.Viesmīle pusstundu jāgaida,un ēdiena kvalitāte,par tādu cenu pilnīgi nekam neatbilst,zupa taka grāpis būtu izskalots;un vispār tur laikam sen nav PVD ciemojies,laikam labās attiecībās ar vadītāju....

R

Комментарии (4)

M Mežonis 29.06.2014

Piekrītu! Un nekas nav mainījies. Maija beigās sanāca iegriezties tajā "restorānā". Cenas kā Rīgā (esam no galvaspilsētas) normālā ēstuvē, bet kvalitāte zem katras kritikas. Ēdiens bija neēdams (pasūtījām mencu ar ananasu mērci un šampinjonu krēmzupu), apkalpošana-drausmīga. Viesmīli jāgaida pusstundu, kamēr pievēršas un i tad, pēc īpaša lūguma. Ēdienu, vēl tik pat. Es saprotu, ka tur jums daudz tehnikuma praktikantu un citu dzīves nomocīto, bet apdomājiet, vai tiešām nav žēl zaudēt klientus šādas kvalitātes dēļ? Žēl, jo, kad atvērās, bija tīri neslikta vieta, kur paēst, lai arī patālu no centra.
Kur Liepājā var normāli paēst, atskaitot Piano un Delisnack, un ČiliPicu, kur viss tāpat garšo vienādi?

W Wanda 29.07.2015

Pagājušajā gadā, esot Liepājā, divas dienas mielojāmies "Baronā Bumbierī". Fantastiska apkalpošana, garšīgs ēdiens, bet par "Olīvi" piekrītu... Cenas ir astronomiskas, mazliet neatbilst ēdiena kvalitātei, tiesa - krems brulē bija ļoti garšīgs, bet ne otrie ēdieni. Un gaidīšana ļooti ilga. Vienīgi mani tas lielais melnais kaķis priecēja visu gaidīšanas laiku. :)))))

D Džuljeta 03.09.2018

Ierados atzīmēt 3.septembri restorānā “Olīve”, Liepājā, bijām 15 cilvēki, sagaidot oficianti, jau sejā bija redzama neapmierinātība, laipnas uzņemšanas vietā saņēmām tekstu par to, ka ir palikušas 2 stundas līdz slēgšanai un ka mums tagad bez maz vai ir jārēķina, ko pasūtīt, lai paspētu (parasti strādā līdz pēdējam klientam), labi, tālāk mums paziņo, ka visām būs viens rēķins, jo esot grūti sagatavot vairākus rēķinus, bet vaitad tāds nav viņas darbs? Viņa domā, ka visiem 15 cilvēkiem būs precīza nauda un ka viss būs tā, lai tikai viņai ir vieglāk? Turpinājumā vēl sekoja pasūtījuma uzņemšana ar negatīvismu un dažādām piezīmēm. Es šeit nāku ar vēlmi saņemt laipnu apkalpošanu un garšīgu ēdienu, bet acīmredzot, šeit ir jānāk 5 stundas pirms restorāna slēgšanas, mazā kompānijā un ar gatavību pieņemt viņas ambīcijas un pieņēmumus, lai viņai ir vieglāk, skumji.

V V.Z. 26.04.2019

Vēlējos nosvinēt savu Dzimšanas dienu un trīs nedēļas iepriekš aizgāju rezervēt galdiņu un sarunāt ēdienkarti,man iedeva vizītkarti un teica ka vadītāja atzvanīs, nedēļu neviena zvana nebija, tad zvanīju pati un lūdzu lai atsūt cenas piedāvājumu uz e- pastu, bet diemžēl ari to nevarēju sagaidīt...laiks iet, klusums... Izdomāju iet uz citu restorānu.
sajuta bija tāda ka tu esi negaidīts apmeklētājs.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы