www.sudzibas.lv Reserved tc Alfa Briesmīga pārdēvēja/konsulta attieksme pret klientu

Reserved tc Alfa - Briesmīga pārdēvēja/konsulta attieksme pret klientu

25.03.2025. mana mamma (seniore) iegādājas preci Reserved veikalā tc Alfa, pienākot pie kases pārdevēja pajautāja vai viņai vajadzīgs maisiņš uz ko mamma pateica, ka nē. Samaksājot par preci viņa tomēr palūdza maisiņu, uz ko pārdevēja rupji izteicās un sāka lamāt mammu, ka viņa jau piedāvāja pirms pirkuma maisiņu, bet tomēr pārdeva. Kamēr pārdevēja iesita čeku, es pienācu klāt pie mammas ar preci, kuru mamma vēl gribēja iegādāties (gāju pēc pareiza izmēra). Bet pārdevēja atteica mammu apkalpot, ļoti rupji pateica, ka viņai jāstāv atkal rindā, lai viņu apkalpotu, kaut mamma vēl pet nepaņēma pirms tam nopirktu preci no kases un gaidīja vēl maisiņu. Aiz mammas stāvēja vēl viens cilvēks. Mēs ar mammu aizgājam atkal gaidīt rindā, jo bijam šokā, ka ir tāda attieksme. Pienākot atkal pie kases pārdevēja, ka robots atkal pateica labdien un pārdeva preci.Tāda attieksme manā uzskatā ir nepieļaujama, ja cilvēkam nepatīk strādāt ar cilvēkiem un būt laipnam, tad viņam jāmaina darbu. Darbinieka attieksme pret klientu bija briesmīga. Mamma gribēja tikai nopirkt preci. Pret veikala preci nav pretenziju, bet par personālu protams, ka ir. Palika ļoti nepatīka sajūta un nav gandarījuma sajūtas no nopirktas preces. Gribas to atgriezt atpakaļ un dēļ tādas attieksmes vairs neiet uz šo veikalu.

K

Комментарии (3)

Silbalodis 15 ч назад

Maisiņš vajag?

Aprakstītā situācija skaidri norāda uz profesionālās ētikas pārkāpumu un necieņpilnu attieksmi pret klientu, kas ir pretrunā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 5. pantu, kur paredzēts, ka pakalpojumu sniegšanai jānotiek atbilstošā kvalitātē, cieņpilni un godprātīgi. Šeit nav runa tikai par darījumu, bet par attieksmi, kas aizskar klientu cieņu – īpaši, ja runa ir par senioru, kurš sagaida saprotamu un laipnu apkalpošanu.
Uzņēmuma darbiniekam jebkurā situācijā ir jābūt pieklājīgam, un nevienam nav tiesību rupji izteikties, pacelt balsi vai atteikt pakalpojumu, kas vēl nav pabeigts, it īpaši, ja klients vēl atrodas pie kases. Tāda rīcība var tikt kvalificēta kā nepamatots atteikums turpināt darījumu, kas ir nepieļaujams komercpraksē. Turklāt veikalos ar lielu klientu plūsmu – kā tirdzniecības centrs “Alfa” – ir būtiski, lai personāls spētu strādāt stresa apstākļos, nezaudējot savaldību vai cieņu.
Šādā gadījumā jums ir pilnas tiesības: – iesniegt rakstisku sūdzību Reserved vadībai Latvijā vai caur oficiālo mājaslapu, precīzi norādot datumu, laiku un notikuma vietu; – pievienot aprakstu par to, kas notika, kā arī pieprasīt oficiālu atbildi par darbinieka rīcības izvērtēšanu; – ja atbildes nav vai situācija nerisinās, jūs varat vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC).
Nav pieļaujami apstākļi, kur klients pēc pirkuma jūtas pazemots vai spiests atgriezt preci darbinieku uzvedības dēļ. Apkalpošana nav “žēlastība”, tā ir darbinieka pienākums, un, ja persona to nespēj izpildīt cieņpilni, uzņēmumam ir jāpieņem atbildīgi lēmumi savas reputācijas un klientu uzticības vārdā.

M memesupreme122 2 ч назад

Godīgi sakot, pilnībā saprotu darbinieci. Strādā par minimālo, un ikdienā vēl jāapkalpo cilvēki, kuri ar kritisko domāšanu paši nespēj izborēt tik elementāru lietu vai vajag vai nevajag maisiņu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы