Kā LMT klients jau ilgu laiku nesaņemu pa pastu atsūtītos LMT rēķinus. Tāpēc grūti sekot norunātajām minūtēm u.c. Agrāk saņēmu un nekad neesmu no rakstisko rēķinu saņemšanas atteicies!
Andrejs Vasks
1) Painteresējies arī par sava pasta nodaļas darbību!
2) Ja vienu mēnesi nesaņem rēķinu - kāpēc sēdi un gaidi - zvani operatoram un pārliecinies, ka visa viņiem pieejamā informācija ir precīza un lai sūta vēlreiz.
Комментарии (3)
Debīls esi?
Vienkārši uzzvani uz LMt un piesaki šo pakalpojumu atkārtoti...
Labdien, Andrej!
Varam piedāvāt nosūtīt rēķinu pa pastu atkārtoti. Aicinam ar mums sazināties telefoniski 1655 vai rakstot uz [slēpt]@lmt.lv
MansLMT
1) Painteresējies arī par sava pasta nodaļas darbību!
2) Ja vienu mēnesi nesaņem rēķinu - kāpēc sēdi un gaidi - zvani operatoram un pārliecinies, ka visa viņiem pieejamā informācija ir precīza un lai sūta vēlreiz.