Rein Auto SIA /Ķemeri - Slikts serviss
Sveiciens visiem.
Mašīnu pie Rein Auto tā arī nenopirku. Un laikam arī nepirkšu.
Pirmo reizi pie viņiem atbraucu gadus 4 - 5 atpakaļ, kad meklēju sev auto. Pirmais iespaids bija diezgan labs. Atbraucu kopā ar paziņu (mehāniķi), iedeva ar auto pabraukt, pieslēgt datoru. Attieksme bija ļoti labā. Atradām nelielus defektus (protams tās ir normāli, mašīna taču nav jaunā). Toreiz izvēlējos nepirkt, jo sarēķināju, kas bija jāiegulda mašīnu, lai viss būtu labi. Es domāju, tās ir normāli, ja klients meklē sev auto un izskatā vairākus variantus.
Auto nopirku citur!
Pagāja laiks. Sāku meklēt sev auto, bet šoreiz ar pilnpiedziņu it īpaši Volvo markas auto. Atcerējos, ka Rein Auto tieši specializējas ar šo markās auto. Viņu mājas lapā redzēju dažus variantus, prasīju nosūtīt auto vinkodu. Viss bija itkā kārtībā, atbildēja, nosūtīja. Bet tomēr pa telefonu atbildēja, tā kā man pārāk daudz jautājumu, bet auto tā arī nenopirku pie viņiem. Vismaz tā es viņus sapratu. Un laikam nekļūdījos.
Šodien 30. decembrī nolēmu aizbraukt pie viņiem (bez iepriekšēja zvanā). 10 minūtes līdz viņiem braukt no mājām. Jo parādījās viens interesants variants.
Atbraucu, uzzvanīju. Vai viņi šodien strādā, atbildēja ka jā! Ok, prasu vai ir iespēja apskatīties vienu auto. Atbildē bija "brīnišķīga": - jūs pārāk daudz skatāties auto, visās mašīnas ir izpārdotas, mums nav ko jums pārdot (kaut gan sludinājumā joprojām stāv šīs auto).
Interesanta attieksme! Sanāk, kā man jāpērk pie viņiem auto, jā es par šo auto sāku uzzināt kādu informāciju. Izklausās smieklīgi.
Paldies Jums par attieksmi. Tiešām pateicu, ka negaidīju tādu.
Atvainojiet, bet pie Jums vairs auto neskatīšos!
Комментарии (4)
Labdien! Liels paldies par sniegto atsauksmi!
1. Tā kā mēs esam mazs ģimenes uzņēmums, mēs nevaram nodrošināt auto apskatīšanos bez iepriekšējas vienošanās. Jūs ieradāties bez iepriekšējas vienošanās gada pēdējajā darba dienā, vēlā pēcpusdienā.
Visos automašīnu sludinājumos ir publicēta infromācija par to, ka pirms ierašanās NOTEIKTI ir jāpiezvana un jāvienojas par ierašanās laiku.
2. Runājot par atbildi, tāda tā bija, jo dienas pirmajā pusē divi Volvo XC70 tika pārdoti, tāpēc arī nebija ko jums piedāvāt.
Cienīsim viens otra laiku!
Lai viegls un veiksmīgs auto meklējums!
Ar cieņu, Rihards
SIA Rein Auto
Labdien. Laimīgo Jauno Gadu. Paldies par novēlējumu sameklēt auto.
Protams, ka no manas puses nebija pareizi atbraukt pie Jums bez iepriekšējas vienošanās, to es arī atzinu. Bet Jūsu atbilde, ka "Jūs skatāties pārāk daudz un Mums nav ko Jums piedāvāt" mani apmulsināja. Kaut gan tā mašīna kuru tieši atbraucu apskatīties Jums joprojām ir pārdošanā.
Lai Jums veiksmīgs gads ar panākumiem bagāts!
Cieņa ir divvirzienu ceļš.
Rihards māk sevi pasniegt. Vairums atsauksmju ir korektas. Mašīnas šķiet sakarīgas. Normāli. Bet vienmēr ir viena detaļa, kas nosaka toni. Tāda kā šī. Nedaudz piemelots šur, nedaudz piepušķots tur..
Attiecībā uz šo atsauksmi, vairāk gan tiešām šķiet, ka auto netika pārdoti, bet vienkārši negribējās ķēpāties ar pārāk vērīgu pircēju.
No otras puses- diez vai pats Rihards, pērkot sev auto būtu mazāk uzmanīgs nekā viņš gaida no "vidējā" klienta. Perekups paliek perekups.
Pareizi, atzīmē! Uzmanīgs klients paņem daudz laika, ar lielāku iespēju, ja būs problēmas, brauks uz ptac vai pat tiesā sūdzēs. Feini ir jaunieši, kam vajag konkrētu autiņu, ja vēl salons ir smuks, un pie tā perekupi piedomā bieži vien, tad acis iedegušās un pērk. Autiņam pie jaunieša tāpat nebūs ilg mūžs un pēc laika fāteris nopirks citu.