Red Cab - Rupja apkalpošana
Izsaucu taksi, lai brauktu uz lidostu. Man pateica, ka pēc 5 minūtēm būs klāt. Es pajautāju, vai būtu iespējams, lai piezvana, kad mašīna būs klāt nevis 5 minūtēm, jo man nepatīk stāvēt Āgenskalnā uz ielas ar datorsomu rokās un vēl čemodānu. Uz ko man atcirta - pēc 5 minūtēm un nometa klausuli. Es ar operatoru runāju pieklājīgi. Es redcab pakalpojumus vairs neizmantošu. Šādu attieksmi sagaidītu no lētajiem taxi un tas arī būtu ok.
Комментарии (1)
Labdien! Paldies par sniegto informāciju. Ļoti žēl, ka mūsu pakalpojums ir radījis šādu vilšanos. Jūsu piedzīvotais komunikācijas stils nav pieņemams arī mums, tāpēc cītīgi meklējam operatori, kura savus pienākumus acīmredzami pildījusi pavirši. Vai drīks lūgt Jūs uz e-pastu [slēpt]@redcab.lv nosūtīt kādu papildus informāciju ( precīzs datums vai adrese, vai tālruņa nummurs, no kura tika veikts pasūtījums), lai mēs varētu identificēt darbinieci, lai vēlreiz atgādinātu par mūsu prioritātēm un vērtētu, vai turpmāk varam viņai uzticēties.