RAN car rent - nelaipns serviss, nepamatoti sodi
1) Masina slikta tehniska stavokli, braucot ar 100km/s sajutas ka motors izleks ara.2) Vai nu nav nocentreti riteni, vai nu saliekti bremzu diski kas izrausa stipru stures vibraciju, it ipasi bremzesenas laika.3) Jau tresaja diena bija gruti pielaist masinu - dazreiz tas sanaca ar vien 5-6 reizi.4) Masina bija iedota ar drupacham sedeklos un ar traipiem uz virsmam.5) KRONIS VISAM BIJA KAD BRAUCAM NODOT MASINU:- MEGINAJA PARMEST PAR SKRAMBU, KURA JAU BIJA.- APGALVOJA KA SALONS IR NETIRS, PAR KO IEKASEJA 10 EURO SODU (SPECIALI NOPIRKAM SALVETES IZTIRIJAM VISAS VIRSMAS, IZKRATIJAM VISUS TEPIKUS, JEBKURA GADIJUMA MASINA NEBIJA SLIKTAKA STAVOKLI NEKA TAD KAD SANEMAM VINU)VISAS SARUNAS/ATTIEKSME BIJA ARKARTIGI NELAIPNAS, PAR ELEMENTARU SMAIDISANU KLIENTAM PAT NERUNASIM.SLEDZIENS: KAKTU KANTORIS NO NEVIENAM NEIETEIKSU
Комментарии (12)
Nākošajā Latvijas apmeklējuma reizē vēlam veiksmi auto nomas meklējumos, kurā varēsiet atgriezt netīru automašīnu. :) Ieteikums citām auto nomām - izvērtēt vai klientam ar Lielbritānijā iegūtu auto vadītāja apliecību iznomāt auto. Šajā konkrētajā gadījumā auto tika atgriezta ar uzsistiem visiem četriem diskiem :( Tā, ka pēc šadiem klientiem auto tiešām vairs nav tehniskā kārtībā.
Jusu sarkasmam tik tiesam nav vietas.
MASINA JAU BIJA IEDOTA NETIRA. Drupachas sedeklos, paneli nokepati.
Atdevu masinu tada pasa stavokli kada sanemu - daleji tiru.
Masina bija sausmiga stavokli (laikam tapec jusu liguma ir nosacijums ka nevar braukt vairak par 350km diena, lai masina izdzivo)
Akumulators beigts, jau tresaja diena bija problema masinu pielast no ritiem.
Diski salociti, sture vibre, braucot ar 100 km/h apgriezieni 3.500 motors neveseligi ruc, neuznem laicigi atrumu - BISTAMI AR TADU BRAUKT.
Pec tam masinas nodosanas laika tiek parmests par esosam skrambam un t.t. Ne gramma no pieklajigam manierem.
Man 7 gadus braucot Latvija un 3 gadus UK ne reizi nesanaca salocit disku, bet te peksni 10 dienu laika pec jusu domam es salociju chetrus(!!!) nobraaucot diena videji 70 km. Neskan visai reali, vai ne?
P.S. tiri informativi prieks jums ja jau nodarbojaties ar so biznesu(dzivi dzivo, dzivi macies) - ja tiesibas iegutas Latvija, vinas var ari nomainit uz UK tiesibam ja tur dzivo. Neredzu ari logiku jusu teikta ka jauzmanas no UK iegutam tiesibam - laikam ieks UK visi baigi nezeligi diskus apdauza.
Lidostas tranzits saja firma notiek sadi - masinu janodod Lukoila, pasakot ka lidz terminalam aizvedis pec nodosanas, nodosanas laika iekase sodus lai cilvekam nav kur likties - nesamaksas sodus - uz lidostu nevedis. 20 euro par so burvigo pakalpojumu.
Pie ta Lukoila masinu berzam 20 minutes - neesam kaskigi cilveki un nedomajam sudzeties par to ka masina bija iedota netira, bet kad ta blonda sieviete saka staigat rinki masinai ka lielais prieksnieks, prasit kas tur par skrambam uz bampera jau bija skaidrs ka labi nebus.
Jums kas, 50 masinas, ka jus neatceraties kurai kada skramba?
Nepamatoti kasoties klat cilvekiem, meginot vinus apsudzet taja ko vini nedarija - tas jau ir pazaudets klients.
Gudrs cilveks paietu mala, piezvanitu uz offisu un precizetu vai skramba ir bijusi vai ne, pirms vispar kaut-ko teikt klientam.
Sajutos ta itka man to masinu pa velti aizdeva.
Kadas masinas un tads personals
Pretīgi, tāpec iesaku nemt no normalas nomas, nevis ka tik letak ;) Gan bus labi nakamreiz :) Paldies
Vienīgais ko varam piebilst, tādiem klientiem kā jums vajadzēja samaksu par auto tīrīšanu un mazgāšanu ņemt pilnā apmērā 25 eur, nevis tikai 10 eur. :) Kā arī iekasēt ķīlas naudu, par kuru auto varētu savest tehniskā kārtībā.
Nopietni? Un Jums ir šāda attieksme pret klientiem? Jums vajadzētu pieņemt darbā kādu normālu klientu apkalpošanas speciālistu komunikācijai ar klientu :))
Ai, ko ņemies, gan ar laiku šādi uzņēmumi pārstās eksistēt. Piedodiet man, mani tautieši, bet pie mums ir prasts austrumeiropas tipa bizness, protams, izņemot kaut kādas kompānijas no citām Rietumu valstīm, ar savām tradīcijām.
Vienīgais ko varam piebilst, tādiem klientiem kā jums vajadzēja samaksu par auto tīrīšanu un mazgāšanu ņemt pilnā apmērā 25 eur, nevis tikai 10 eur. :) Kā arī iekasēt ķīlas naudu, par kuru auto varētu savest tehniskā kārtībā.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Atpakal pie temata - kapec tad man sture vibreja jau izbraucot uz pirmas ielas? Neuznem atrumu? Pie 100 km/h dzinejs auro ta, ka tulin
sprags. Un masinu nevareja pielast jau pec dazam dienam? Tas ka netira iedota, velns ar vinu - tas neapdraud cilvekus.
Un tagad jus vel sakat ka vajadzeja no manis noplest vel, lai saremontetu masinu kura jau pirms manis bija gatavais zarks?
Kapec lidostas(lukoila) transfers maksaja 20 euro kad majaslapa noradits :(Automašīnas saņemšana/nodošana nomas punktā Ziedkalnu ielā 1, Vālodzēs, Stopiņu novadā bezmaksas. Automašīnas piegāde/nodošana 15 EUR)?
Ka jus domajat, tie cilveki kuri sanem tiras masinas, laba tehniskaja stavokli, ar labu klienta servisu, raksta sliktas ausauksmes no zila gaisa?
Nākošreiz vecīt kad brauksi uz Latviju, labāk pārvietojies ar sabiedrisko transportu vai kājām. Savādāk kādai citai firmai vajadzēs klausīties tavus aizvainojumus kā arī nepatiku par mašīnām un darbiniekiem.
Nakosreiz vecit, mans brauciens bus planots, nevis spontans ka pagajusreiz, lidz ar to nebusu spiests izmantot nepazistamus kaktu kantorus uz savu risku.
Ieteikumus par sabiedrisko transportu ludzu paturi pie sevis, ja nav neka jedziga vai pamatota ko pielikt klat. Man nav nekadu pamatu apmelot godigus cilvekus - masina bija zarks, attieksme nelaipna un neprofesionala. Punkts!
Tāds kautrīgs jautājums - ja jau auto bija tik netīrs un ar skrāpējumiem, kāpēc to nefiksējāt līgumā vai PN aktā? Otrkārt, ja auto pie 100 km/h vibrē stūre un kastur vēl bija, kāpēc risinājums netika meklēts uzreiz?
Jo vins to darija steiga un spontani,taa es sapratu