R S - Nav pareizi kustības grafiki
Mēs stāvam ārā un gaidam sabiedsrisko transportu, bet tas, kā parasti kavējas gaidot to katru dienu vienā un tajā pašā laikā, cits nekaunīgāks pasažieris pienāk pie vadītāja un nikni uz jautā kapēc tu kavē?
Bet neviens nav aizdomājies, ka jāgriežas pie tiem, kas taisa, kustības grafikus lai viņi atbild, par to ko viņi dara!
Ja kāds vērīgi pasekotu līdzi cik laiks vadītājam ir lai nokļūtu no vienas pieturas līdz nākamajai ņemot vērā satiksmes intensitāti vai pa ceļam ir kāds luksofors, dzelzceļš, kur var aizkavēties un ceļa stāvokli.
Tad varu pateikt, ka atsevīšķās vietās laiks ir kritiski mazs!
Priecājaties ja ir vadītājs, kas nokavē un brauc droši!!!
Bet ir ari tādi, , Antoni, , kas par katru cenu cenšas iekļauties grafikā un riskē ar cilvēku drošību.
Комментарии (3)
Nevajag muldēt! ;)
Bieži vien autobusi, kas brauc diezgan reti, piemēram vienu reizi, divas reizes stundā, viņus vieglāk ir novērot un izkontrolēt, cikos viņi brauc.
Konkrēti no Abrenes ielas ir tā, ka 35.autobusa maršruts atbrauc ar kavēšanos un tā vietā lai autobuss jau sāktu braukt, viņa šoferis vēl izkāpj laukā, uzpīpē, kaut kur aiziet, lai gan autobusam jau vajadzēja pienākt 15 minūtes atpakaļ. Un tā ir arī ar citiem maršrutiem, kuri atbraucot uz galapunktu jau tā kavē, bet šoferis nesteidzas un vēl notrallina tās 10, 20 minūtes.
Tāpēc šoferi ļoti daudzi ir nekaunīgi un ja laicīgi izbrauc pareizajā laikā no galapunktiem, tad paspēt uz pieturām vajadzīgajā laikā, var vienmēr. Bet tie maršruti kuri brauc bieži, viņi neskatās uz tām minūtēm un brauc kad vēlas.
Nu nez, braucu ar 50.autobusu katru dienu, vienmēr laikā minūte minūtē.
viņiem ir kontroldienests un atvelk no algas vadītājiem ja neievēro kustības grafiku, ta ka nav ko rakstīt muļķības, aizej pats un tur pastrādā, tad redzēsi un zināsi.