Pus 12 - Bojajums
Sveiki, man varbūt ta neskaitīsies sūdzība, bet jautājums.
situācija tāda, es veikala pus 12 nopirku lādētāju uz vietas, protams, nepārbaudīju ejošs vai nē. Labi aizvedu atpakaļ uz veikalu ar grūtībam izciniju lai atdod samaksāto naudu. Tagad situācija atkārtojas, nopirku telefonam lādētāju, pārbaudīju iet okey braucu mājas pielieku pie lādētajai vis itkā ladē un ir ok. Paiet viena stunda telefonam procenti neiet klat, paiet otra stunda procenti tiesi otradi kritas ielieku vadu datora vis ok ir paradas ka usb ierīce ir iesprausta un blalala, bet nu nelāde.
un jautājums tāds, vai veikalam būtu japienem mana prece un jāatgriez nauda? jo pārdevējai es skaidri un gaisi pateicu man vajag lādētāju.
Комментарии (8)
ooo... tev ir spēks.. dabūji piķi atpakaļ no veikala.. tas ir reāli forši.. paliec uz viļņa..nopērc zābakus ar riktīgo zoli. pacel sevi pa centimetru...drizāk jautājums ir vai tev griezties vai negriezties? un vai veikalam ir labāk atgriezt naudu vai nē .. es domāju ka nu ladētājs nav luxus prece un tas ir uz katra stūra šadas problēmas... tikai žiletes pērkot zini ka nozskūsies vienreiz un būs viss ok... es gan nedomāju ka veikali pārdod speciāli brāķētas lietas bet reizēm škiet ka tomēr tā ir .. ir kas piemēram nedomājot ņem atpakaļ un stridās pēctam ar to kas piegādā viņiem un prasa naudu atpakaļ ķēdē uz leju dēļ tevis un tu labu darbu izdari ka aiznes un citiem cilvēkiem netiek sabojāta diena un preci izņem .. . to kāds ir tas veikals nezinu.. bet latvijā tam jēgas nav. es domāju.. .. visi mīkstie
ir jau vienmēr jāpanem laikam vizitene ar viņu telefonu ja tāda ir.. veikalā.. es domāju.. vai jatrod inetaa viņu telefons. un jāzvana.. un tikai pēc tam jāraskta sudziba... bet ir vecmodigi cilvēki.. un tadiem arī ir taisnība...un tas ir bieži no veikalu puses nepieklājīgi ar tekstiem ko nezvanīji nerakstīji.. . kapēc jāsudzas uzreiz.. pa pasauli.. kapēc un visādi kapēc ... nav tolerances.. un tapēc jācīnās itkā ..veikals nu nozime laikam bagāts cilvēks . bet tolerances nav...un tā ir visapkārt..viss bez presmotra. pat ja ir.. tā tolerance .. nevienā sludinājumā to neprasa darba devēji.. .. kā tikai lai tev papīrs ar ko noslaucīt dibenu
tā pirmkārt nebija sūdzība, bet jautājums un es aprakstiju situāciju nevis milzīgi sūdzējos.. Tālāk es pilnīi no Jusu rakstīta diemžel nesapratu.
nu katras mazas sudzibas pamatā tomēr ir katkas liels un svarigāks.. un var palidzēt rast vispār problēmu sakni kopumā..es domāju kautkādā ziņā .. nu doma tāda ka piemēram visas sievietes nav tolerantas un vārgas un tādām labām ipaībām un virietis nu kā jau zvērs izvēlas un pareizi dara ne īpaši ciena.. un viņam taisnība...tur nevar stridēties pretī.. maitāt virišķības. . tāpat ir arī ar veikaliem.. nav jāciena ja nav tolerances.. ..visas nav dāmas..
Lādētājs vai nu uzlādē, vai neuzlādē telefonu. Ja telefons uzrāda, ka lādētājs telefonu uzlādē, tātad viņš strādā. Ja telefons pieslēdzot pie lādētāja nereaģē - lādētājs nestrādā, nav kontakta, u.t.t. Pārējais jau ir nianses, kuras risināt uz vietas, piem.: nosprāgusi telefona baterija, lādētāja sprieguma nepietiekamība, u.t.t.
Nu tik daudz jau es saprotu, es vienkarsi saku rada ka lade, bet procenti klat nenak, panemu no drauga vadu lade procenti iet uz priekus, visos kontakta caurumos bazu to vadu, jo ari domaju ka spriegums nepietiek. Vienkārši ladetajs ir brāķis
Lādētāju un telefonu somā un prom uz veikalu. Un tālākais jau ir viņu ziņā: mainīt, atgriezt naudu. Ja atsakās, rakstiet iesniegumu rakstiski, tāpat arī pieprasiet rakstisku atteikumu un uz PTAC.
Vis kaartība, aiznesu paredvēja paskaidroja, ka naudu itkā nevarot atdot, bet varot samainit uz citu preci, tāka bez problēmam. Bet iepriekšejo reiz, gan man atteicas, gan mainit, gan naudu atdot, bet tad tur vairak parvarijos pa Pateretāju aizsardzībs likumu un uzreiz atdeva naudu :D