Pus 12 - Slikts garantijas serviss, bojājumi netiek novērsti
Iegādājāmies robotu putekļusūcēju. 2gadu laikā tas garantijas remontā pabija 5x. Lielākā daļa pēdējā gada laikā. No remonta tika atsūtīts atpakaļ un problēmas netika novērstas nevienā no reizē. Robotam ir dažādi defekti, kas varētu būt saistīti ar shēmu. No remonta vairākas reizes atsūtīts ar pavadpapīru, ka ir iztīrītas slotiņas vai defektu nav. Tā sūtot ir pagājuši divi gadi. Pirms garantijas termiņa beigām uz remontu tika nosūtīts vēl pēdējo reizi un telefonsarunā meistars pats pateica, ka ir jāmaina "smadzenes" robotam. Piedāvāja mainīt vai par iegādes summu iegādāties ko citu. Pēc telefona sarunas mums veikals pajautāja par pirkuma čeku, kuru diemžēl neatradām, jo biju pārliecināta, ka tas ir kastē kopā ar visiem citiem papīriem. Saņēmām atpakaļ robotu ar pavadpapīru, ka veikta centrālās birstes pievada tīrīšana un nekas cits, jo nav čeka. Kastē trūkst vēl viens papīrs, kurā pēc kāda no remontiem bija apraksts, ka robots strādā un ir atbilstošs visām prasībām. Mana kļūda, ka viss atradās kastē. Garantijas servisa papīros norādīts pirkuma dokumenta nr. Klaja ņirgāšanās par pircēju un rūgta pēcgarša. Noteikti neiesaku šajā veikalā iegādāties kaut ko vairāk par spuldzēm un baterijām.
Комментарии (7)
Pus12
Ir video, kur robots haotiski stumdās un nesaprot vispār, ko dara. Šeit, nezinu kāpēc, nevar pievienot.
Summa par kādu pirkāt? Ir pa 120 eur tādi, kas haotiski skraida. Bet ir arī par pāris k ļoti gudri :).
200+
Vajadzēja konsultēties. Tādā cenu kategorijā ir tikai mēsli. 500+ ir nedaudz gudrāki.
To arī darījām. Te vairāk runa par garantijas servisu. Tam tomēr par kaut ko atbildība ir jāuzņemas vai es kļūdos? Ir bijis arī Irobots, tas nokalpoja 7 gadus bez problēmām.
Atbildība ir jāuzņemas, bet sūdainam robatam ir sūdainas smadzenes un sensori. Man ir bijuši trīs paaudžu roboti. Starpība ir ļoti liela, kaut vai sensoru darbībā.