Pull and Bear - Veikala vadītājas agresīvā attieksme
Augustā tika nopirkti rudens zābaki, kuri tikai septembra vidū tika uzvilkti vienu reizi un kājas tika maksimāli sāpinātas. Lai noskaidrotu kādas iespējas jau iepriekš zvanīju uz Spices veikalu un laipni meitene atbildēja, ka ir iespēja apmainīt pret citu preci. 25.09.2013 devos samainīt preci, kur sagaidīja pilnīgi nelaipna attieksme. Puisi, kas stāveja pie kases centās uzklausīt un kategoriski atteicās ko mainīt, līdz ar to vēlējos tikties ar veikala vadītāju. Vadītājas attieksme bija katastrofāla, paaugstinātā tonī aizrādīja, ka esam paši vainīgi, ka spiež apavi, ka nekāda mainīšana nebūs, neļāva paskaidrot situāciju un agresīvā balsī atcirta lai daram ko gribam. Pieprasīju "pieprasījuma veidlapu brāķa izskatīšanai", ko aizpildīju un gaidu rezultātu. Vēlos informēt, ka šāda mēroga vadītājas tikai padara apmeklētaju skaitu mazāku. Vadītāja pienākums ir centies apmierināt un UZKLAUSĪT apmeklētāja pretenzijas un piedāvāt iespējamos variantus, jeb arī rādīt saviem darbiniekiem piemēru komunikācijā ar klientiem. Tirzdniecībā strādāju 6 gadus un ir nojausma par savām tiesībām un vadītāja pienākumiem un attieksmi. KATEGORISKI PRET ŠĀDIEM DARBINIEKIEM.
Комментарии (2)
Zābaki tika mērīti un kārtīgi!.. specifika tāda, ka aizmugurē ir rāvējslēdzējs kurš jau bija ieplīsis un sāka berzt. Loģika ir tāda!!! Jā, aizvien zvanu, jo zinu, ka katram veikalam ir sava specifika, katrs atgrieztām precēm pieiet no savas puses (kā jau minēju ka pieredze ir) un neiet runa par zvanīšanu, bet gan par vadītājas attieksmi. Salīdzināt kāda attieksme ir Denim Dream nevar!!!
Vēl jo vairāk rodas jautājums - kāpēc vispār pirkt zābakus ar defektu, kā minējāt ar jau ieplīsušu rāvējslēdzi?!? Ja būtu tam pievērsusi lielāku uzmanību, tad nebūtu šo kreņķu.