Prūšu Zobārstniecība SIA - slikts serviss
Vēlos dalīties savā vilšanās pieredzē ar zobu ārstēšanu klīnikā "Prūšu Zobārstniecība".
Tas viss sākās jūlija beigās. Mans zobs nesāpēja, bet plomba saplaisāja. Es devos to nomainīt. (Es nekad iepriekš nebiju bijusi klīnikā, nekad.)
Viņi nomainīja plombas (viņi neuzņēma rentgenu un nepieminēja nekādus kariesu). Man sāka sāpēt zobs, un nedēļu vēlāk es piezvanīju uz klīniku un pierakstījos uz vizīti (starp pirmo un otro vizīti pagāja apmēram mēnesis). Viņi nomainīja plombas, un izrādījās, ka ir liels kariess, par ko viņi man nebija teikuši pirmajā vizītē.
Ārsts teica, ka, ja sāpes nepāries, nervs būs jāizņem. Tā nu mēnesi vēlāk es devos, lai izņemtu nervu...
Viņi ievadīja zāles, es tās nēsāju mēnesi, tad atgriezos uz nākamo vizīti un teica, ka man sāp (ārsts bija ļoti pārsteigts). Viņi sāka pildīt sakņu kanālus, kas bija sāpīgi, un man iedeva divas anestēzijas (katrā vizītē man iedeva 2–3 anestēzijas, pat tad, kad pirmajā reizē lūdzu vairāk zāļu, lai neinjicētu visu smaganu), un ārsts teica, ka man joprojām jāvalkā zāles (viņi man iedeva tās pašas zāles, ko lietoja iepriekš).
Nākamajā vizītē viņi vairs nevarēja pildīt sakņu kanālus, tāpēc man iedeva trešo devu! Tomēr viņi lietoja citas zāles un izrakstīja antibiotikas.
Pēc četru dienu antibiotiku lietošanas es piezvanīju uz klīniku un ziņoju, ka sāpes nemazinās. Es pajautāju, ko man darīt, un, smaidot, viņa teica, ka varbūt vajadzētu izraut zobu...
Tātad, sešas vizītes klīnikā četru mēnešu laikā, bojāts zobs un kaudze iztērētas naudas. Es nomainīju klīniku, un ceru, ka man vairs nebūs tik slikta pieredze kā ar Prūšu Zobārstniecību...
Добавить комментарий