Prognoze Serviss SIA, Kurbada ielā.
Ievedu savu auto uz tehniskaa stavoklja noverteshanu. Meistars ielika vecas rezerves daljas, nopleesa bargu naudu un pie tam skruuves atstaaja nepieskruuveetas. Nekad nebraukshu uz to caurumu un nevienam neiesaku, uzmanieties!!!
Комментарии (3)
Piekrītu.Varbūt nejauša sagadīšanās, bet divas reizes vedu tur labot savu mašīnu un abas reizes nācās vest atpakaļ, jo problēma nebija novērsta. Protams,ka bija dažādi attaisnojumi, bet pat ar savu acu varēju redzēt, ka darbs ir padarīts pavirši. Un abas reizes gala summa mistiski bija krietni augstāka nekā sākotnēji bija runāts.
Pavisam noteikti savu auto uz turieni vairs nevedīšu un neieteikšu to darīt arī citiem.
nekad nevienam neiesaku tur braukt.
Man vajadzēja nomainīt eļļu, beigās nomainīja iespējams visu ko vajadzēja un nevajadzēja.. kopā apmēram 300EUR no kuriem par darbu bija aptuveni 160EUR. Kā ripos, to nu redzēs..
bet kaktu serviss pamatīgs.
Maz publiskā vidē kritizēju un sūtu atsauksmes, bet...
Sanāca, ka autiņš noplīsa netālu no šī servisa un kāds jauks kungs izpalīdzot iedzina šajā servisā manu mašīnu.
Ar to viss sākās.
Saka, ka kvēpu filtrs netīrs un jālabo. Nu neko, labojam.. It kā salabo - saka, ka viss ok. Izbraucu ārā, pēc 5 km atkal rāda lampiņu, ka nav labi. Dzenu atpakaļ. Atvainojas, saka, ka kļūda nav nodzēsta. Braucu laimīga mājās, atkal tā lampiņa iedegas, kas liecina, ka nekas nav labi ar filtru. Aizdzenu atpakaļ. Apsola salabot - pēc 2h zvana, saka, ka neesot kompi pārrestartējuši, tagad viss ok. Nu labi, braucu laimīga mājās un ATKAL TĀ LAMPIŅA.
Nu neko, paši jau pa vidam bija pateikuši, ka nav zināšanu, jo pirmo reizi šo dara, nolemju aizdzīt uz citu servisu.
Tur uzreiz pieliek pie kompja, izbraucam 1km un speciālists saka, ka viss slikti ar filtru.
Braucu uz servisu 1 parunāt, kā mums tā aizgājis viss greizi, tur saka, ka viņi visu izdarījuši labi un sūta pie paša filtra tīrītāja runāt (iedomājaties, jūs aizejat uz restorānu, saindējaties ar gaļu, iesniedzat sūdzību, bet restorāna vadība sūta pie Rīgas Miesnieka skaidroties, jo tomēr tā ir viņu gaļa :D).
Bet vai tad man grūti. Sazvanu filtra čali, tas sākumā negrib baigi iesaistīties diskusijās, vaino servisu, ka nepareizi uzlika filtru, salauza visu utt. Vārds pa vārdam, nonākam pie slēdziena, ok, kam negadās - visi esam cilvēki, varbūt jau neiztīrīja filtru kārtīgi, bet lai labotu kļūdu atdos naudiņu. Viegla uzelpa.
Tālāk sazvanu servisu, šie saka, nu labi, saprot mani, darbs nav izdarīts, runās ar vadību arī par viņu naudas daļas atgriešanu.
Protams, nav vērts rakstīt par to, ka stiepa gumiju, necēla tel utt,, betpats labākais sākas šodien.
Aizbraucu uz servisu, jo sarunāts, ka atdos naudu. BET viņi man paziņo, ka būs tikai filtra daļa, jo nomaiņas darbs ir veikts KVALITATĪVI. Filtru uzlikuši kādu iedeva sadarbības partneris un atbildība par to, ka izlaida nepārbaudot to, ka slodze auto braucot uz 40km/h ir tā kā laistu pa bāni ar 200km/h - nav viņu vaina, jo to nekādīgi nevarot pārbaudīt (nesapotu, kā to tieši 2 min sanāca pārbaudīt servisā nr2? :)
Protams pieturējos pie sava viedokļa un diskutēju ar servisa vadītāju, kurš pretojās un aizstāvējās, bet varēja redzēt, kas saprot, kas par drēbi. BET pats labākais, ka tur, cik noprotu, bija arī servisa īpašnieks, kas pieslēdzās sarunai un sāka kliegt uz manis, ka es esmu PUŅĶAINA PLIKADĪDA, kas atnākusi skaidroties – viņiem arī no kaut kā jādzīvo.
Bet tā man tie 400 EUR (200 EUR ir atgūti par filtra daļu) no debesīm krīt, ko samaksāt, lai neko nesalabo :)
Piedošanu, bet ar līkumu šim servisam.