РешеноProf.lv - Atcēlu pasūtījumu, naudu solītajā termiņā neatgriež
Prof.lv mājaslapā 3.septembrī pasūtīju lokšņu siltinājumu, kurš mājaslapā uzrādījās kā "prece ir uz vietas". Nodomāju, ja jau prece ir "uz vietas", tad pāris dienu laikā jābūt piegādei. Divas dienas vēlāk, papētot sūdzības par šo iestādi, nolēmu sazvanīt klientu servisu un apjautāties vai mans pasūtījums saņemts un kad varētu notikt piegāde. Telefonsarunā izrādījās, ka prece jāsūta no ražotāja un tās būs vismaz divas nedēļas. Vienojāmies, ka tomēr pasūtījumu atceļu, jo nevēlos gaidīt. Klientu servisa darbiniece apstiprināja manu lēmumu, piebilda - ja tagad atceļu, tad nekādu problēmu un naudiņu atgriezīs 5 darba dienu laikā (parasti tas notiekot 1-2 darba dienās). Sarežģītāk esot, ja prece jau pasūtīta ražotājam.
Pagāja solītās 5dienas... naudas nav!
Vakardien sazvanīju klientu servisa darbinieci vēlreiz- un atbilde tā pati, kas jau minēta citās sūdzībās - nodos ziņu grāmatvedei! Un tā šis viss turpinās
Labdien!
Nevaram Jūs identificēt, kā klientu, lūdzu atsūtiet pasūtījuma numuru uz [email protected], lai varam precizēt radušos situāciju un rast risinājumus, lai kas tāds neatkārtotos.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībā
Manuprāt, vienīgais risinājums Jūsu uzņēmumam būtu pēcapmaksa pie preces saņemšanas. Savādāk, cik redzu, tas viss tieši "atkārtojas" visu laiku.
Pēc vairākiem telefona zvaniem un e-pastiem nauda tika atgriezta. Bet, ne solītajās 5dienās. Silti Neiesaku sūtīt preces šajā mājaslapā!
Добавить комментарий