Pro Mehanika - Nelaipna apkalpošana
Labdien! Vakar 16.05.2018. SIA "Pro mehanika" filiālē Rēzeknē saņēmu no pārdevējas nelaipnu apkalpošanu (ne pirmo reizi) un pat atteikšanos apkalpot. Īsumā par konflikta situāciju. Tātad 16.05. Zvanīju uz augstāk minēto veikalu, lai uzzinātu, vai man nepieciešamā prece ir veikalā uz vietas, vai jāpasūta. Man ir ap 50 km līdz rēzeknei un bieži gadās, ka nepieciešamo gultņu nav uz vietas. Runājot ar pārdevēju es sapratu, ka viņa nesaprot kas man nepieciešams, kaut saucu kodus no vecajiem gultņiem. Nācās mērot ceļu uz rēzekni. Ieejot veikalā, jau sapratu ka pārdevējai nav garstāvokļa. Noliku uz letes vecos gultņus un lūdzu piemeklēt man šādus. Protams vairāku gultņu uz vietas nebija un es palūdzu vai nav alternatīvas. Man tika nosaukti vairāki ciparu un burtu apzīmējumi uz ko es pajautāju, lai man izskaidro ko šie apzīmējumi nozīmē. Skaidrojumos tika atteikts, jo tas nēesot viņu darbs, man pašam jāzin ko es gribu. Es pārdevējai vairākkārt lūdzu lai paskatās veco gultņu kodus un iedod līdzīgus. Tas tika atteikts. Uz ko es pateicu, ka ar šādu pārdevēju es nevaru sastrādāties, atbilde mani šokēja, viņa nevarot ar mani sastrādāties jau 5 gadus un demonstratīvi aizgāja uz citu telpu. Pēc laika atkal atnāca un es pajautāju priekšniecības telefona numuru. Diemžēl arī tas tika atteikts, aizbildinoties ka viņa nezin un ka priekšniekam nav telefona numura. Tadad ko esmu saņēmis no Sia "Pro Mehanika" Rēzeknes fil. Pārdevējas - nelaipnu apkalpošanu un beigās atteikumu apkalpot, sabojātu garstāvokli, iztērētu laiku un naudu (ceļš turp un atpakaļ 100 km)
Комментарии (4)
Pirmkārt veikalu sauc ''Pro mehānika'' ar to jau daudz , kas ir pateikts..
Sarakstītais pēc būtības ir nekorekts un sagrozīts. Jā, kliens atbrauca, un izbēra uz galda čupu ar gultņiem. Tika piedāvāti varianti, vai nu ar poliamīda separatoru un CM indeksu, vai ar parasto separatoru bet ar C3. Klients uzprasīja kas ir CM, un tika viņam tas izkaidrots, kaut arī viņš to ļoti labi pats zin, ne pirmo gadu remontē motociklus. Uz ko viņš paaugstinātos toņos jau sāka pieprasīt laivi ņam iedodot ko viņš prasot. Sāka bļaut (tā ir gandrīz vienmēr). Tad es iejaucos kā veikala vadītājs sarunā un teicu lai beidz bļaut, pateicu ka mēs viņam piedāvājam variantus, jo ko viņš beigās izvēlēsies, tas ir viņa ziņā. Viņš pats labi zin ko tur labāk konkrētā gultņa vietā likt un kur tas gultnis stāvēs. Viņš sapsihojās, un sāka savus vecos gultņus likt maisiņā atpakaļ, ar vārdiem ka jābrauc uz citu pilsētu.ka te mūžīgi esot problēmas. Pārdevēja atbildēja ka tikai ar viņu (konkrēti šo klientu ir problēmas). Viņš sāka bļaut ka lai pārdevēja ar savu vīru tā runājot, ka viņš viņai maksājot algu un t.t.. Redzot ka nav nekādas reakcijas, neviens viņa provokācijām nepadodas, sāka kliegt lai iedodot vadības numuru, kuru protams neviens šādos gadījumos nedod. Visi nepieciešamie telefona numuri ir mājas lapā, privātos mēs nedrīkstam dot pa labi un pa kreisi. Klients izvilka mobilo, sāka filmēt un vēl vairākas reizes prasīja telefona numuru. Neviens pat viņam neko neatbildēja, mēs ar tādiem cenšamies neiesaistīties konfliktos. Pēc tam viņš izgāja arā, zvanīja nez kur, pa telefonu arī bļāva, pie tam tas bija dzirdams veikalā, kaut arī mašīnai logi bij ciet. Tas arī viss, kā bija, pārējais ir nekaunīgi meli un faktu sagrožīšana.
Nedod Dievs,lai kādam tiktu tāds klients apkalpošanā. Pieauguša vīrieša histērijas ir jāārstē “baltajos” namos.
Stanislavs K.
Vairakus gadus es iepērkos šajā veikailā un nekad nekādu pārpratumu nav bijis. Pārdevēja ir laipna un atsaucīga.
Paldies par to, ka tādi pozitīvi darbinieki strādā šajā veikalā. Šim klientam (nekorektam vīrietim) tiešām jāarstē nervus.