Privatbank - Pakalpojumi
Šī banka beidzot izdomājusi piedāvāt bērniem pilngadības depozītu (Bērnu krājkasīte). Nolēmām bērnam atvērt depozītu. Aizbraucām uz banku, noformējam līgumu. Pie viena noformējam visa gold karti - bez kredītlīnijas (alternatīva mastercard-kuru šī banka nepiedāvā). Kartes gada maksa ir 40Ls, kura jāsamaksā uzreiz. Nu ko darīt- vajag šo karti, tātad esam ar mieru maksāt tos 40ls. Viss itkā kārtībā. Un tad sākās- pēc dažām dienām zvans no bankas- atteikta gan bērna krājkasīte, gan karte. Kad prasam- kas par iemeslu, kāpēc? Neviens neko jēdzīgi nevar atbildēt. Drošības dienests neļaujot! Nē, nu man vispār gribas smieties par šitādu idiotismu! Tad lai nodrošina klientiem mastrcard, ja negrib dot to visa gold. Ja klientam vajag rezervēt biļetes un iepirkties netā, tad ar viņu sū.. parastajām visa kartēm neko tamlīdzīgu nevar izdarīt. Bet ar visa gold var. Un mums pat to kredītlīniju nevajag klāt tai kartei. Labi-lai jau iesāla to savu karti. Varu jau arī citā bankā uztaisīt mastercard. Kur kaut kādi drošības dienesti nečakarē prātu. Bet labākais jau tas- ka arī bērna pilngadības depozīts ir atteikts. Vainīgs atkal Drošības dienests. Nu tas jau nu ir tīrākais izsmiekls!!! Šitādu idiotismu es vēl nekur neesmu redzējusi. KĀ kaut kāds tur viņu drošības dienests var atteikt bērnam atvērt pilngadības depozītu? Kas viņi idioti tur visi ir? Ko tad viņi vispār piedāvā tādu pakalpojumu, ja viņu Drošības dienests visu atsaka.. Man jau iepriekš šī banka likās galīgi garām, bet tagad- totālākais idiotu kantoris. Nekad es tur neko neslēgšu, neatvēršu un visiem saviem paziņām nekad neieteikšu to idiotu kantori.
Комментарии (5)
Es jebkuram uzņēmumam, kura izcelsmes valsts ir uz austrumiem no Latvijas neuzticos!!!
Ja ir daudz naudas, ko deponet drosibas depozita, virtualas kartes un visa gold var dabut Credit Suisse, piemeram, ari DB deva.
Kreditlinijai gan vajadzes lielus ipasumus un ienakumus.
Nu, man liekas, ka vajadzētu skatīties uz kādiem klientiem konkrētā Banka orientējas! Iespējams, ka Tu neatbilsti ne pēc saviem ienākumiem ne pēc sociālā/juridiskā vai vēl kāda statusa! Un viss! Tur nav ko apvainoties. Vienkārši izvēlies to banku, kas strādā ar Tev līdzīgiem klientiem.
Nereti klienti domā, ka sataisot "ziepes" kādā no bankā vai kādā citā vietā, nenotiek informācijas apmaiņa starp interesētajām personām. Viņi ienāk bankā un ir neizpratnē par to, kāpēc banka atsaka viņiem apkalpošanu. Protams iekšējās instrukcijas neļauj darbiniekam neko tuvāk paskaidrot, kā tikai to, ka ir atteikts.
Lielākā daļa paši zina ko "ēduši" tādēļ klusiņām pasaka paldies un aiziet, bet ir arī tādi, kuri sāk aurot un prasīt paskaidrojumus. Varu gan atgādināt, ka banka kā privāto tiesību subjekts var atteikt neko nepaskaidrojot, bet ja būtu atļauts paskaidrot es domāju klients diez ko labi nejustos, pēc visa tā ko viņam par viņa līdzšinējo darbību varētu pateikt.
Pieaugušie jau arī ir tik tālu aizgājuši, ka ja bankas neļauj viņiem vērt kontu viņi tos atver saviem bērniem un izmanto naudas atmazgāšanai, pēc tam bērns ir "melnajos sarakstos' uz visu dzīvi pateicoties mīļajiem vecākiem. Es nedomāju, ka šis ir tas gadījums, kaut gan bērnam neviens Gold karti par 40.-Ls nepasūta. Bērns viens pats praktiski ar lidmašīnu nelido un arī biļetes sev nepasūta, par to gādā vecāki.
Absolūti piekrītu Undo komentam...vecāki esot atbildīgi līdz bērna pilngadībai arī par šo bērna krājkontu, tāpēc arī tiek pārbaudami paši vecāki lai atvērtu līdzīgo depozītu, un ja tomēr vēsture jau ir kādā veidā pasliktināta, tad nav kam ka tikai pašam sevīm izteikt līdzīgas pretenzijas...informācijas apmaiņa starp bankām tiešām notiek, un tas ir pareizi, lai cilvēki nedomātu, ka nerisinājot savas iepriekšējas problēmas, viņi varētu ņemt no visām pārējām atlikušām bankām visādu veidu privilēģijas!