Pretīgs piedzīvojums Narvesen Talsu autoostas filiāles kioskā - Slikts serviss
Ļoti pretīga apkalpošana ar ko narvesenā saskaros pirmo reizi. Veicu pirkumu - elektronisko tabakas izstrādājumu. Jautāju pēc konkrētas garšas, iedeva citu (vizuāli identisks) . Kad izejot no veikala konstatēju, ka nav izsniegta pareizā garša, devos atpakaļ uz narvesen. Laipnā balsī pateicu, ka iedevusi nepareizo un palūdzu vai var samainīt pret to, kuru prasīju, argumentējot - nav tas ko es prasīju. Uz to saņēmu atbildi “nu un kas? “ “ko man tagad darīt? ” “kāda starpība ko tu lieto? ”
jebkurā gadījumā pirmā un pēdējā reize, kad apmeklēju šo “kiosku”.
Комментарии (2)
Pats vainīgs esi.
1. Prece ir jāpārbauda, neatejot no kases.
2. Un jau lietoto e-cigareti, pret citu nemaina
Vajadzeja parliecinaties ko tev dod. Un ja nebiji atveris neko vala, tad neredzu iemeslu kamdel gan nevar vienkarsi saimainit.
Seit niderlande, draudzene pirka e-cigaretei mainamas galvas, nebija istas panemusi. Aizgaju atpakal, laipni pajautaju un saimainija pret to ko vajaga.
Bet nu LV limenis nestav klat, protams nekam...