Premium mājas - Neievēro patērētāja tiesības
1) uzņēmums reģistrēts Lietuvā un tas jau vien nozīmē to, ka būs problēmas
2) nav svarīgi, kāda prece tika pirkta, bet neiesaku nevienam kaut ko pirkt no šī uzņēmuma
3) uzņēmuma vietnē noradītais telefona numurs nav sazvanāms
4) uz e-pastiem atbild anonīmi
5) ja pasūtītā prece neatbilst gaidītajam, nav iespējams preci atgriezt
6) agresīva reklāma, bet rūpīgāk pavērtējot, kādi cilvēki sniedz atsauksmes par viņu precēm, profili neīsti, gandrīz nevienā nav redzamas cilvēku sejas un viņu visu aktivitātes facebook ir sākušās 2022. Gada novembrī
7) protams, naudu no uzņēmuma arī nav iespējams atgūt, jo nav iespēju preci atgriezt (kā to nosaka likumdošana Latvijā)
8) ļoti uzticams partneris viņiem ir esto, kas parūpēsies par kredītu, zvanīs tiklīdz būsi veicis pirmos klikšķus datorā, bet uzņēmuma premium mājas dzīvas reālas personas kontakti viņiem nav
8) ja sniegsi negatīvus komentārus facebook, tiksi bloķēts, tā vietā, lai konstruktīvi komunicētu un ievērotu pircēja tiesības
9) un tad vēl tā dīvainā lapa - produktu atsauksmes ar produktu vērtētāju Josh Robinson, kuru linkedin nevar atrast, bet izrādās, ka viens dzīvo Rīgā
10) es izdarīju muļķību, bet iesaku citiem neuzķerties
Комментарии (4)
Iesaku vērsties ar iesniegumu ECC Latvia. Šobrīd arī cīnos par naudas atgūšanu!
Pasūtīju logu robotu + lupatiņas EUR 399,00 vērtībā ( nejaušības kārtā divus vienādus preču komplektus, jo sākotnējā doma bija ņemt uz nomaksu caur ESTO, bet pārdomāju un samaksāju visu naudas summu uzreiz.) No ESTO atnāca paziņojums - kad veikšu pirmo iemaksu par preci, tad tā tiks izsūtīta. Protams pirmo iemaksu neveicu, jo jau biju pilnībā apmaksājusi preci, bet tomēr tāpat saņemu divus robotus. Tālāk jau sazinājos ar veikalu un ar Omnivas starpniecību lieko robotu atgriezu, bet te tikai sākās īstā jautrība!
Robotu, ko biju pilnībā apmaksājusi izmēģināju un konstatēju, ka tas nedarbojas kā vajadzētu:
1. Nestrādā neviena funkcija- robots braukā haotiski, līdz logu augšdaļai vienā brīdī pārstāj braukt, brauc tikai līdz vidum.
2. Manuālā vadīšana arī nestrādā- spiežot bultiņu uz augšu robots pabrauc aptuveni 10 cm un atkal brauc uz leju. Sanāk,ka vadības pultī uzspiež komandu uz augšu, sagaida, ka robots pavirzas 10 cm, viņš jāapstadina un tad atkal komanda uz augšu, tā ik pēc 10 cm.
3. Savā starta pozīcijā tas arī neatgriežas, tīra aptuveni 5 min (pusi no loga) tad atgriežas pavisam citā vietā.
4. Izsmidzināsanas funkcija nesatrādā, ne automātiski, ne manuāli)
Par šo situāciju informēju veikalu un man ieteica nomainīt baterijas pultij, tomēr rezultātā nekādu izmaiņu. Teicu, ka vēlos preci atgriezt un man lika to sūtīt uz garantijas servisu defekta izvērtēšanai - tikai tad tikšot pieņemts lēmums vai atgriezt iemaksāto naudu pilnā apmērā, ja konstatēs defektu vai 70% no summas, jo prece ir lietota. Atgriešana bija jāveic izmantojot kurjera pakalpojumus uz viņu norādīto adresi, bet uz vairākkārtējiem jautājumiem "Kurš segs kurjera pakalpojumus?" netika sniegta atbilde, tādēļ nosūtīju robotu ar Omnivu uz adresi no kuras prece tika izsūtīta.
Lieki piebilst, ka uz zvaniem man neviens neatbildēja arī saziņa caur e-pastu bija gausa, atbildes uz jautājumiem tika sniegtas izlases kārtībā.
Rezultātā kļudaini pasūtītais robots tika atgriezts 06.06.2023. un piegādāts 09.06.2023., bet naudas atmaksu saņēmu tikai 11.07.2023. Neskaitāmas reizes rakstīju un jautāju, vai robots ir saņemts uz, ko man tika sniegta atbilde, ka pagaidām viņu sistēmā atgriešana neuzrādās. Tajā pašā laikā jau sāku saņemt draudu vēstules no ESTO, lai apmaksāju rēķinu, bija jau izveidojušies soda procenti aptuveni 300 EUR vērtībā. Sazinājos ar ESTO un izskaidroju radušos situāciju, ka prece jau sen piegādāta, bet veikals nedod nekādu ziņu. Vienojāmies, ka soda procenti tiks dzēsti, ja apmaksāšu rēķinu un, kad viņi saņemšot naudas atmaksu no premiummajas, tad atgriezīšot iemaksāto summu. Beigās viss beidzās veiksmīgi un naudu no Esto saņēmu atpakaļ, lai gan tas viss varēja beigties daudz bēdīgāk, jo tika draudēts ar tiesu izpildītājiem. Šajā situācijā man paveicās ar ESTO darbinieku iejūtīgo attieksmi.
Savukārt robots ar defektu, tika atgriezts 16.06.2023. un piegādāts 29.06.2023, bet naudu 70% apmērā saņēmu tikai 28.07.2023. Pamatojums par naudas atmaksu 70% apmērā no veikala bija tāds, ka esmu atgriezusi preci uz noliktavu nevis garantijas servisu un viņiem neesot iespējams to pārbaudīt. Lieki piebilst, ka 70% tika aprēķināti no pilnas pasūtījuma summas, lai gan izmēģināts bija tikai robots 299,00 EUR vērtībā, bet lupatiņu 100 EUR vērtībā iepakojums pat netika atvērts.
Protams, ka sazinājos arī ar PTAC un man tika atbildēts, ka pat ja robotams netiktu konstatēti defekti, premiummajas nebūtu tiesību man neatgriezt pilnu naudas summu par preci, jo to nav iespējams pārbaudīt savādāk kā atverot iepakojumu un likums nosaka, ka man ir tiesības to atgriezt 14 dienu laikā no saņemšanas brīža pievienojot vai elektroniski nosūtot atgriešanas veidlapu, kas arī tika izdarīts.
Tāpēc iesaku nepadoties un cīnīties par savām tiesībām, negribu pat iedomāties no cik daudz klientiem viņiem šādā veidā jau izdevies izkrāpt naudu. Šobrīd sūdzība ECC Latvia jau ir ieniegta, informēšu par tālāko situācijas virzību
Paldies par komentāru.
Mans stāsts sakās ap 1. jūniju. Mēs robotu izpakojām, bet tam nebija pievienota instrukcija latviešu valodā. Man nav problēmu ar angļu valodu, bet e-pastā uz to viņiem norādīju, jo ar robotu darbojās mans vīrs un viņa angļu valoda ir so so. Instrukciju saņēmu e-pastā. Bet paralēli saku čekot atsauksmes Facebook un sapratu, ka tie ir kreisie profili - cilvēkiem neredz seju, kā arī aktivitātes profilā visiem ir kopš 2022. gada novembra. Mēs pat īsti to robotu neiedarbinājām, jo ātri sapratām, ka tas nav tas, ko vēlamies.
Un tad sapratu, ka ar viņiem nav iespējams sazināties, norādītais telefona numurs nav sazvanāms. Uz e-pastu nāca tikai bezpersoniskas atbildes, ka lietotu robotu atpakaļ nepieņem, kaut arī uzreiz rakstīju, ka robots nav lietots.
arī es sazinājos uzreiz ar PTAC. Uzrakstīju uzreiz elektroniski parakstītu vēstuli, ka atsakos no preces. Lieki piebilst, ka atbildi pēc būtības nesaņēmu.
Vēl retrospektīvi padomājot ESTO ir būtiska loma šajā visā. Es tikai pētīju produktu un domāju varbūt pirkt, kā arī apsveru domu par dalīto maksājumu. Es tikai ievadīju vārdu un telefona numuru, bet man nebija laika turpināt un pirkumu tai brīdī nepabeidzu. Man pēc dažām minūtēm jau zvanīja ESTO un reāli apvārdoja. Mēs šo pašu scenāriju pārbaudījām ar draugiem. Tātad personas dati tiek nodoti trešajai personai.
Es intensīvi rakstīju Premium mājas e-pastus ar lūgumu kādai atbildīgajai personai sazināties ar mani. Es meklēju kontaktus caur ESTO, bet tas nedeva rezultātus. Meklēju uzņēmuma kontaktus, no kura sūtījums tika sūtīts. Viņu mājas lapā norādītais telefons neeksistē. Tā kā uz pakas dēļ sliktas uzlīmes kvalitātes telefona numurs nebija salasāms, zvanīju uz Omniva. Tur gan meitene teica, ka telefona numuru nevar teikt, bet pateica, ka pakai ir atgriešanas kods un to man iedeva. Tomēr ECC man ieteica padomāt par atpakaļ sūtīšanu, ka viņi var pateikt, ka neko nav saņēmuši.
Es esmu visus dokumentus salikusi. Bet bija saspringts jūnijs darbā un ir vasara, kad gribas vairāk būt ārā nevis pie datora...
Bet es arī sniegšu ECC, jo Premium Mājas 14 dienu laikā jau esmu informējusi.
Facebook Premium Mājas mani ir bloķējuši, jo rakstīju negatīvus komentārus. Vēl pajautāju atsauksmes vienam vīrietim, kas ļoti slavināja šo robotu. Viņš man pat atbildēja, cik labs tas esot un solīja kaut kad nofilmēt, kad tīrīšos logus. Bet viņa stāstā mani uzmanīgu darīja tas, ka viņš teica nu tur ielej kaut kādu to logu tīrīšanas līdzekli... dīvaini, ka viņš nepateica, kāda ražotāja
Un vēl šo pašu preci piedāvā 220.lv. Notestēju arī viņus par atgriešanas kārtību. Ar viņiem arī nemaz nebūtu tik viegli. Arī tur meitene stāstīja par to, ka lietotu robotu atpakaļ nepieņem, tātad, ja izpakoji, saprati, ka tas nav tas - esi lietojis.
Es arī padalīšos, kā veiksies. Bet pēc iespējas rakstu komentārus, lai citi cilvēki neiekrīt.
Aiga, paldies arī Tev par pievienoto sūdzību, uzskatu, ka cilvēkiem jābūt informētiem par šī uzņēmuma attieksmi pret klientiem, lai divreiz padomātu vai ir vērts pasūtīt preci un tērēt savu laiku un līdzekļus, lai pēc tam mēģinātu atgūt iemaksāto naudu.
Kā jau iepriekš solīju, tad informēju par situācijas atrisinājumu. 03.08. tika iesniegta sūdzība ECC Latvia uz kuru, līdz šim oficiālu atbildi neesmu saņēmusi, bet izskatās, ka "brīnumi" notiek un 08.08. premiummajas.lv atgrieza atlikušo naudas summu 30% apmērā. Protams, nedomāju, ka no brīvas gribas, droši vien kāds ar viņiem jau paguva sazināties, bet to apgalvot, protams, nevaru. Pieminēšu vien to, ka e-pastu par to, ka naudu atgriezuši saņēmusi neesmu, šo "pārsteigumu" pamanīju tikai apskatot bankas konta izdruku, bet jebkurā gadījumā savu naudu esmu atguvusi, lai gan tas prasīja ne mazums pūļu un laika. Secinājumi ir tādi, ka sarakstīties ar viņiem un mēģināt atrisināt mierīgā ceļā ir bezjēdzīgi, izeja no šīs situācijas ir tikai un vienīgi iesniegums ECC Latvia, tad lietas ātri nokārtosies.
Lai izdodas!
P.S. Ja būs informatīvi noderīga atbilde no ECC, tad noteikti to pievienošu.
Es arī ar viņiem iegrābos. Nopirku Hester logu tīrīšanas remontu, kurš pēc vienas lietošanas reizes vairs nedarbojās. Kad beidzot izdevās sazināties un ziņot par problēmu, lika par savu naudu sūtīt uz remontu, pēc tam paziņoja, ka robotam nekādas vainas nav, un vēl atsūtīja rēķinu par "servisu". Robota man vairs nav, jo es viņiem neko vairs maksāt netaisos, atpakaļ viņi to nesūta un jebkādus iebildumus vienkārši ignorē.