Premium mājas / Hester / Adsera - Krāpšana, slikts serviss, nekvalitatīva prece
Iegādājos Hester logu tīrīšanas robotu. Pirmajā lietošanas reizē robots darbojas normāli, nākamajās vairs ne, "sēž" uz loga un nekustas.
Kad pēc vairākiem neveiksmīgiem mēģinājumiem sazināties pa dažādiem kanāliem beidzot ziņoju par šo problēmu, saņemu atbildi, ka robots būs jāsūta uz remontu.
Kā vienīgā iespēja tiek piedāvāta sūtīšana ar kurjeru uz adresi Lietuvā, liekot segt arī sūtīšanas izmaksas.
Nosūtu robotu uz remontu. Kad divas nedēļas vēlāk interesējos par situāciju, uzreiz saņemu atbildi, ka robotam nekāda vaina nav konstatēta, bez nekādas plašākas informācijas par turpmākajām darbībām vai priekšlikumiem situācijas risināšanai.
Es lūdzu nodrošināt funkcionējošo robotu, jo nav jēgas vienu un to pašu ierīci sūtīt turpu šurpu, ja nekas no tā nemainās.
Pēc vairākām dienām vēlreiz saņemu atbildi, ka nekāda vaina nav konstatēta, kā arī rēķinu par "servisu".
Vārdu sakot, viņi man ir pārdevuši nekvalitatīvu preci, likuši maksāt par sūtīšanu uz "remontu" un pēc tam preci vienkārši konfiscējuši, lai papildus mēģinātu izspiest vēl kaut ko. Iesaku neuzķerties, ja negribat zaudēt naudu un saskarties ar attieksmi "paši vainīgi, ka pirkāt un vispār esat tādi muļķi".
Добавить комментарий