Prc.lv - Krāpšana
Decembrī pasūtīju bērnu ragavas. Pacietīgi tās gaidīju sakarā ar svētku laiku. Tā kā pēdējos gados mūsu ziema ir tik nepastāvīga, dabūjām ātrāk citur ragavas. Pienāca janvāris un no mana pasūtījuma ne ziņas, ne miņas.
Veikala mājaslapā atradu e-pastu un uzrakstīju vēstuli. Vēlējos zināt vai drīzumā būs mans pasūtījums, ja ne vēlētos no tā atteikties un saņemt atpakaļ naudu, jo ilgāk vairs negribu gaidīt. Uz savu e-pastu atbildi nesaņēmu. Pēc dažām dienām nosūtīju vēl vienu e-pastu. Atkal atbildes nav. Tad nu nolēmu veiksmi izmēģināt whatsapp, bet, protams, atbildes nebija. Pat neviens nav apskatījies manu ziņu, jo to jau var redzēt whatsapp.
Viņu mājaslapā ir rakstīts, ka saistībā ar covid-19 pandēmiju pasūtījumi var kavēties par nedēļu un visi operatori strādā no mājām līdz 7. Februārim. Man liekas, ka tas uzņēmums vispār nestrādā. Varbūt varēs kādu brīnumu sagaidīt pēc 7. Februāra?
Lai vai kā mācība no šī visa ir tāda, meklējot lētāko variantu pārliecinieties par veikala uzticamību.
Visi apkrāptie cilvēki, nesamierinieties ar to, rakstiet iesniegumu policijai par krāpšanu, jo nevar pieļaut, ka viņi turpina darboties.
Tā kā jūs jau veselu mēnesi neatbildat uz ziņām un vēstulēm e-pastā, varam rīkoties arī savādāk. Tā kā jusu mājaslapā ir rakstīts, ka pēc vēstles saņemšanas, nauda tiks ieskaitītav14 dienu laikā.
Es pēdējo no 3 e-pastiem nosūtīju 4. februārī. Tad es jums dodu laiku līdz 18. februārim un tad es rakstīšu iesniegumu policijā par krāpšanu.
Комментарии (2)
Brīnums vai nē, bet pēc sūdzības iesniegšanas saņēmu atbildi WhatsApp. Ziņā atbildēja, ka pasūtījums tiešām ir aizkavējies un atvaunojas un norāda linku https://prc.lv/lv/content/2-garantija-un-atteikums , kurā ir norādes pasūtījuma atteikšanai. Pilnīgs idiotisms. Es tajā norādītajā mājaslapā uz e-pastu biju jau nosūtījusi 2 e-pastus.
Vienkārši blēži. Turpina vest ap stūri.
Uz nākošajām ziņām WhatsApp nereaģē