www.sudzibas.lv PR SIA Rīgas Satiksme Nepamatots līgumsods/nespēja pārspriest līgumsodu

PR SIA Rīgas Satiksme - Nepamatots līgumsods/nespēja pārspriest līgumsodu

Vēlos informēt par savu pieredzi ar Rīgas satiksmi un izteikt sašutumu par saņemto attieksmi no uzņēmuma puses saistībā ar man piemēroto 30 EUR līgumsodu par it kā nederīgu braukšanas biļeti.

2025. gada 6. maijā, plkst. 13:47, es reģistrēju biļeti Mobilly lietotnē pēc iekāpšanas 11. tramvajā Nacionālā teātra pieturā (virzienā uz Ausekļa ielu). Jau nākamajā pieturā (Ausekļa ielā) iekāpa kontrolieri. Kontroles brīdī uzrādīju biļeti, kas bija reģistrēta lietotnē, taču man tika paziņots, ka tā neesot derīga, un 13:49 tika izrakstīts rēķins 30 EUR apmērā, jo biļete neesot "savlaicīgi autorizēta". Mani izsēdināja no transportlīdzekļa.

Esmu iesniegusi oficiālu iesniegumu Rīgas satiksmei, kurā norādīju, ka:
1)biļete bija iegādāta un reģistrēta pirms kontroles ierašanās;
2)Mobilly lietotnē uzrādījās, ka brauciens ir reģistrēts;
3)iespējamās problēmas ar aplikāciju vai interneta savienojumu nav pasažiera kontrolē.

Tomēr Rīgas satiksme ignorēja manus argumentus, atbildot formāli, ka “biļetes autorizācija un kontrole ir reģistrētas praktiski vienlaikus”, uzsverot, ka biļetes reģistrācija aizņem aptuveni 20 sekundes Mobilly lietotnē, līdz ar ko sods paliek spēkā. Šāda interpretācija skaidri apliecina, ka tiek ignorēts cilvēciskais faktors, tehniskās kļūmes un pasažiera labticīga rīcība, uz ko es arī lūdzu pievērst uzmanīgu Rīgas Satiksmes darbiniekiem, jo pēdējā laikā arvien biežāk esmu dzirdējusi par aplamām situācijām, kur kontrolieri pilnīgi neņem vērā jebkādus attaisnojumus (un derīgus attaisnojumus).

Vai mērķis ir iekasēt naudu no godprātīgiem pasažieriem par katru iespēju, kas rodas tehnisku aizkavējumu dēļ? Vai tiešām ir taisnīgi piemērot sodu pasažierim, kurš ir iegādājies un aktivizējis biļeti un to var pierādīt? Aicinu Rīgas satiksmi pārskatīt savu pieeju un ņemt vērā apstākļus, kuros pasažieris rīkojas saskaņā ar noteikumiem, bet kļūst par sistēmas nepilnību upuri. Pievienoju savu iesniegumu, Rīgas Satiksmes atbildi un Mobilly lietotnes ekrānšāviņu (izdzēšot manus personīgos datus). Esmu samaksājusi sodu, bet neapmierinātība ar Rīgas Satiksmi ne tikai no manas puses pieaug, lūdzu ieviest izmaiņas/reformas darba kārtībā. Nesen ziņās arī dzirdēju, ka bērnu līdz asarām noveda, jo tas nebija piepīkstinājis e-karti laicīgi, lai gan bērniem tās biļetes ir jau valsts apmaksātas. Viena darbiniece ir īpaši bēdīgi slavena ar savu sadismu.

Z

Комментарии (4)

Z Zuze4514 04.06.2025

SIA ''Rīgas Satiksme'' manai draudzenei arī lika izsēsties no transportlīdzekļa, lai gan viņa precīzi norādīja, ka ir problēmas ar Mobilly lietotni, proti, viņa nespēja iegādāties biļeti savlaicīgi. Kopš kovida laikiem nav iespējams biļeti iegādāties pie transportlīdzekļa vadītāja, Rīgas Satiksmes automāti nav visur pieejami, kā arī dažreiz vienkārši nav laika nopirkt to tuvākajā Narvesen, Rimi, utt. , kādēļ jāpaļaujas uz mobilajiem pakalpojumiem. Rīgas Satiksmes darbiniekiem ir vienalga par apstākļiem - galvenais ir iekasēt naudu.

latv Debill 04.06.2025

Runā,ka kraslavfīr*ram aiz bēdām atkal aizdegsies kūts un kandžas aparāts pārkastot pukānam.

T Tautins 23 ч назад

Nakošreiz, lai zinātu. Tev RS kontrole nav tiesiska pieprasīt nosaukt nekādus datus, ne uzrādīt dokumentus (tikai, ja ir reids ar policiju, jo tai ir tiesības). Ja nākošreiz - patiesi vai nepatiesi Jūs apsūdz par biļetes reģistrēšanu, pasūtiet dillēs, un nekādus datus nesauksiet, viņi izdarīt neko nevar, nejau no dillēm izvilks Jūsu datus kam izrakstīt sodu.

Z Zuze4514 12 ч назад

Diemžēl bija valsts policija pieturā, es negribēju radīt nekādus apgrūtinājumus, kā arī nevaru īsti nedot viņiem to. Paldies, bet par kontroli šo jau zināju :)

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы