Postcard - Uzņēmums
Labdien!!!
Ceru,ka tagad lasāt pirms dodaties tur strādāt un iepirkties!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Diemžēl mūsu darba tirgū ir aizvien vairāk tādi uzņēmumi,kuri meklē visādus veidus,kā apmānīt savu darbinieku un klientu!!!!! Esmu tur strādājusi, darba algu darbiniekiem maksā apmēram pēc noskaņojuma, ja sanāk vairāk nekā gribētos tad meklē par ko noņemt,ļoti maza daļa iet oficiāli pārējais aploksnē un tad nu mini cik tur ieliks!!!! Attieksme, ka pret darba ņēmēju ir drausmīga, jāstrādā 12st. dienā ar 30min. pārtraukumu. Veikali strādā ar diviem kases aparātiem, kas tiek dienas vidū mainīti.Uzskaites sistēmas nav nekādas, visa dokumentācija pa nedēļu tiek veidota uz A4 lapām.kuru pēc tam it kā ievada kaut kādā "sistēmā" !!!!! Veikalā vienmēr ir 2 grafiki, ja nu nāk pārbaude, bet arī to īsti uzņēmuma vadība nezin kā pareizi veidot un cik nu īsti vajag pēc likuma tās stundas. Uzņēmuma vadība ir pilnīgi nekompetenta nevienā jautājumu, un diez vai kādam tur ir atbilstoša izglītība. Uzņēmuma direktore pat latviski nemāk runāt!!!!!!! Un tādi cilvēki vada uzņēmumus mūsu darba tirgū!!! KAUNS!!!!!!!! Arī cenas precēm tiek veidotas no gaisa, tīri vizuāli ja skaists tad dārgs!!!!
Dārgie lasītāji, ja Jūs negribat būt piemānītu, izmantoti ka lupatas un slikta noskaņojuma dēļ izmesti, ka atkritumi, tad neejiet strādāt uz POSTCARD.LV
Ar "cieņu"
bijušā darbiniece Postcard.lv
Комментарии (5)
Dāmītes izglītības līmenis ir skaidrs, kad zem teksta parakstoties vārds ar cieņu tiek likts pēdiņās. Kārtējais bļāviens pa visu pasauli Loģiski, ka atlaida, ja reiz darbā neko nejēdz - tādi nevienam nav vajadzīgi.
godīgi sakot, es piekrītu! es tik tiko pate aizgāju no postcard.lv, jo šmaucas pilnīgi tur! prēmiju neizmaksāja, kāds nozaga naudu uz jauno gadu, tagad pārdevējām ir jāmaksā! un priekšniecība gan ir... :(
если у кого то притензии к этому болоту, пишите на [slēpt]@inbox.lv
Ja kas, premiju nevienam arī nav jāmaksa, un it īpaši ja pārdēvējs iet projam. Man virs strādāju par šoferi, bet mēs zinājam uzreiz, ka premijas nebus, kad viņš ies prom.
Un ja notiek inventarizācija, vai pazud nauda, tad vienmēr to sadala starp pārdevējiem, tā notiek arī lielveikalos, tipa euronics.
šodien biju uz darba pārrunām šajā uzņēmumā - postcard.lv
Pārrunas notika vienā no Origo / Stacijas tuneļiem, stūrī pie pašas bodes! (šādu metodi piedzīvoju pirmo reizi, turklāt, sazvanoties tika norādīta viena veikala vieta, bet nonākot tur - neviens neko par sarunāto tikšanos nezināja un aizsūtīja uz blakus esošo veikalu [Tunelis A un Tunelis B]).
Sieviete, kas vadīja pārrunas nemaz nestādījās priekšā, bet uzreiz krievu valodā sāka interviju.
Uz viņas jautājumiem atbildēju latviski, uz ko sekoja piezīme - vai tad es nemaz nerunājot krievu valodā? Ka šajā uzņēmumā esot obligāti (kā pienākums) jārunā KLIENTU valodā (šis ir viens no, manuprāt, vissmieklīgākajiem apzīmējumiem, ko laiku pa laikam var lasīt arī sludinājumos ''klientu valoda''). Pamatojums - jo visa žurnālistikas prece tiekot ievesta no Krievijas.
Un ka tādus jautājumus, kurā no visiem veikaliem īsti ir brīvā vakance, kāds ir darba grafika sadalījums un noslogojums, un darba samaksa galu galā esot varējusi jau noskaidrot piezvanot.
Ar to man viss bija skaidrs!
Vārds pa vārdam, kamēr atteicu šo 'vilinošo' piedāvājumu strādāt tik prokremliskā kantorī!