Postcard - Krāpšana

Savlaicīgi pasūtīju svētkiem balonu. Par pasūtījumu nekādas ziņas. Zvanu painteresēties par pasūtījumu. Izrādās, ka uzņēmums pārdod neeksistējošas preces. Atvainojumus par sagādātajām neērtībām es, protams, nesagaidīju. Tikai maldīgus solījumus par naudas atgriešanu. Vairāku nedēļu garumā zvanīju atgādināt, ka nauda būtu jāatgriež, uz ko katru reizi saņēmu atbildi, ka nauda tiks atgriezta stundas laikā. Nekas nenotika, galu galā mans numurs tika bloķēts.

Rezultātā sabojāti svētki, 0 atvainošanos, apmāns un naudas neatgriešanās.

17.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Postcard Support Ответ от представителя 17.06.2020

Labdien, atvainojamies par negatīvo pieredzi.

Diemžēl nevaram garantēt, ka pilnīgi visas preces, kas ir izvietotas internetā ir arī atlikumos, taču pilnīgi noteikti garantējam, ka ja tā ir noticis, naudu par preci atgriežam.

Ja nauda par preci netika atgriezta solītajā laikā, tad tas varētu būt saistīts ar lielāku noslodzi. Taču naudu parasti atgriežam likumā noteiktajā termiņā - 10 darba dienu laikā.

Lūdzam Jūs sazināties ar mums personīgi, lai atrisinātu radušos situāciju, vai, ja tā jau ir atrisināta, lūdzam Jūs atzīmēt, ka sūdzība ir atrisināta.

Ar cieņu,
Postcard.lv

L

Комментарии (1)

T Taisnīgums99 17.06.2020

kada Ir tava dzive ja balons ir galvenais svetkos? te baloni bijusi-nebijusi. galvenais ir cilveki,laime,veseliba un nauda.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы