www.sudzibas.lv Polstore Sūdzība par Interneta veikals

Polstore - Sūdzība par Interneta veikals

Nepasūtiet preces no interneta veikala Polstore, jo šis interneta veikals ir kārtējā krāpniecība, preci pasūtīju 02. 08. 2015. Bet pirms maksāšanas sazinājos pa telefonu nr. 29621625 man norādīja, ka prece būs piegādāta 07. 09. 2015. Savukārt,Nepasūtiet preces no interneta veikala Polstore, jo šis interneta veikals ir kārtējā krāpniecība, preci pasūtīju 02. 08. 2015. Bet pirms maksāšanas sazinājos pa telefonu nr. 29621625 man norādīja, ka prece būs piegādāta 07. 09. 2015. Savukārt, preci nepiegādāja noteiktā termiņā un 08. 09. 2015. Zvanīju uz e - veikalu, darbiniece norādīja ka nezinot kad būs prece, līdz ar to 09. 09. 2015. Vēlējos sazināties atkārtoti ar e veikala darbinieci bet vairs uz telefona zvaniem pat neatbildēja ne uz nr. 29621625 ne arī uz nr. 29468392... Ņemiet vērā, ka e veikala darbinieki atbild tikai uz tiem telefona zvaniem kad tiek veikts jauns pasūtījums bet neatbild uz tiem kuri gaida kad preci piegādās.

I

Комментарии (2)

O Olegich 11.09.2015

nezinu, vai tas būtu pārmetums veikalam, bet biju pasūtījusi preci un nācu pakaļ (gan pēc kāda laika, nevis tad, kad man piezvanīja), bet tā arī nesapratu, kā viņus atrast. norādītajā adresē it kā atrodas, bet vairāk par norādi un durvīm, kas ir ciet, neatradu. uz zvanu arī tajā brīdī neatbildēja.
laikam jau aizņemti!

P polstore 11.09.2015

Nu atkal vien jāraksta :) Kā nu tas ir bijis. Ir klienti, kas neliekas mierā... Šodien tas ir Ivan28, iepriekš
Viola Freiberga :), bet rādās, ka īstais Klients ar daļēji patieso pirkuma vēsturi bija Lāces kundze. Un tā kā šajā izklāstījumā ir daļa patiesības, tad nu labāk būs zināt visu vēsturi:
Pasūtījums tika veikts 02.08.2015. laikā, kad mūsu visi darbinieki ir atvaļinājumā. Šajā laika, tā jau ir tradīcija, visiem pirkumiem tiek piemērota 10% atlaide. Pasūtījumi tiek apstrādāti pēc atvaļinājuma, kurš beidzās 10.08.2015. Šajā dienā šai kundzei arī tika nosūtīts priekšapmaksas rēķins par preci, kuru viņa pasūtīja (Tā prece bija noliktavā un, pēc rēķina apmaksas, tiktu divu dienu laikā piegādāta).
Pēc rēķina saņemšanas, Lāces kundze zvanīja un teica, ka gribējusi pirkt citu preci. Ok, mums nav problēmu, gājām viņai pretī un mainījām rēķinu, saglabājot minēto 10% atlaidi. Vienīgais, ka prece nebija noliktavā un ka piegādes termiņš tika minēts 07.09.2015., pie nosacījuma, ja rēķins tiks apmaksāts savlaicīgi - maksāšanas termiņš bija 13.08.2015. Rēķins bija apmaksāts 21.08.2015. Pēc tam mēs veicām pasūtījumu ražotājam un apmaksājam šo pasūtījumu. Tā kā tagad sākas sezona, tad rūpnīca ir diezgan noslogota, un nespēj realizēt pasūtījumu 14 dienu laikā, kā tas būtu augusta vidū. Lāces kundzei tika piedāvāti divi risinājumi - saņemt pasūtītās preces vietā alternatīvu, jeb dārgāku preci bez piemaksas vai arī naudas atgriešana. Lāces kundze izvēlējās naudas atgriešanu, kuru uzreiz arī saņēma atpakaļ.
Gribētu piebilst, ka mēs neesam vienkāršs interneta veikals, kas aizskrien uz tuvāko dīlera noliktavu un paņem klientam preci. Mēs esam Polijas vadošo uzņēmumu pārstāvji Latvijā, kas strādā pa taisno ar rūpnīcu, tādā veidā nodrošinot individuālos pasūtījumus: rūpnīca-klients.
Par Lāces/Freibergas kundzes, bet tagad jau zem Ivan28, apvainojumiem par krāpniecību, tad iesakām griezties tiesībsargājošās instancēs. Nevis netā zem cita sākumā uzvārda, bet pēc tam ar dīvainu niku, rakstīt. Tas var dot iespēju mums vērsties tiesā.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы