Podrez - Ļoti sliktas kvalitātes dīvāni
Iegādājos dīvānu savam pusaudzim, veikalā stāstīju, ka mums vajag ikdienas lietošanai, gan sēdēšanai gan gulēšanai, taču jau pēc 2 mēnešu lietošanas virsma ir izsēdējusies jau ar pamatīgām bedrēm! Uzņēmums tikai Sola risināt situāciju, bet patiesībā tikai velk laiku, jo 4 mēnešu garumā ir tikai solījumi atzvanīt un tas protams nenotiek… garantija nekāda tajā uzņēmumā nedarbojas! Noteikti neieteiktu tur neko pirkt, ļoti sliktas kvalitātes dīvāni!
Комментарии (4)
Labdien. Vai Jūs nevarētu, lūdzu, padalīties kāda tipa šis dīvāns bija? Ar "Pocket Spring" vai "Zig-Zag" atsperēm? Interesanti, jo plānoju iegādāties dīvānu šājā uzņēmumā. Jūsu gadījumā varu ieteikt negaidīt un rakstīt Prasījuma pieteikumu veikalam. Paldies.
Labdien. Man ir tieši tāda pati situācija. Labāk meklējiet citu uzņēmumu, kur iegādāties sev mēbeles. Es piemaksāju nepieciešamo summu , tie bija 20 vai 30€ par atsperēm, bet kad mājās saņēmām preci, konstatēju, ka atsperu nav! Šobrīd arī guļu šajā dīvānā jūtot cauri katru konstrukcijas savienojumu.
Labdien , diemžēl tā varētu būt tehniskās kļūdas dēļ, bet mēs vienmēr esam gatavi risināt jautājumu!
Lūdzam sazināties ar mums +37125273322 vai +37123202704 .
Vai arī uzrakstiet savu pasūtījuma numuru un mēs paši sazināsimies ar Jums .
Cienījamais klients!
Paldies, ka vēstījāt mums par šo situāciju. Mēs ļoti rūpējamies par mūsu klientu apmierinātību un mēs vēlamies ātri atrisināt Jūsu radušās neērtības. Lūdzu, sazinieties ar mūsu direktoru pa tālruņa numuriem +371 23202704 vai +371 25273322, lai mēs varētu atrast vislabāko risinājumu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz sadarbību, lai šo jautājumu ātri atrisinātu.
Ar cieņu,
Komanda Podrez.lv