Podoloģijas Akadēmija - Slikts serviss un nelaipna apkalpošana
Podoloģijas Akadēmijas speciāliste Jana Goba - ļoti slikts serviss un nepatīkama attieksme pret klientu, runāja rupji un augstprātīgi. Tika atteikts pakalpojums, jo nepiekritu ka tiek fotografētas manas pēdas. Uz jautājumu, kur tiks izmantotas šīs fotogrāfijas, atbildi nesaņēmu, kā arī piedāvāju parakstīt fotografēšanas atteikuma veidlapu, lai saņemtu pakalpojumu, bet tādas iestādei nav. Par pēdu fotografēšanu netiku brīdināta pirms veicu pierakstu, kā arī mājas lapā nekur nav informācija, ka tas ir obligāts nosacījums, lai saņemtu pakalpojumu.
Комментарии (2)
Viniem ir drausmīga attieksme pret klientu. Mes beesām pirmie kuri sudzejas par viņiem. Par taadu naudu viņi vel ignire pacientu. Ļoti slikts kantoris. Mēlo klientiem, cenās ir neadekvatas.
Drausmīgs serviss! Pretīga attiesksme no tā džeka, kas tur tup un pretīgi attiecas pet visiem klientiem!
Jautā sūtīt bildes, lai novērtētu situāciju. Izlasa, nekādas atbildes. Zvanu, lai uzzinātu, cik būtu ilgi jāgaida, lai kāds dotu ziņu. Vienkārši - tīīīk rupji atbild, ka vini neesot nekāds skaistumkopšanas salons, un vai es arī zvanot uz Gaiļezeru un prasot visu laiku - nu, kad es varētu pierakstīties. Saku, pirmām kārta, Gaiļezers man nejautā, lai sūtu bildes, lai novērtētu situāciju. Otrām kārtam, neviens man nekad mūžā pa telefonu neatbildēs tādā tonī, lai uz kuru klientu apkalpošanas servisu es zvanītu. Draaaausmas. Beigas izmeta - gaidiet Sazināsies, kad kādam bus laiks priekš jums un nometa telefonu. Drausmas. Nav jau arī ta, ka būtu vienīgie, kuri varētu veikt man vēlamo procedūru, tādēļ, viennozīmīgi, neizvēlēšos šo iestādi vairs izskatīt kā pat variantu.