Pocketbook - Nepamatots atteikums
Tet veikalā nopirku elektronisko grāmatu Pocketbook Verse Pro. Pēc četrām uzlādēs / izlādes cikliem un iestatījumu atiestatešanas baterejas darbības / lasīšanas laiks pie apgaismojuma 50% aptuveni 40 stundas, kas ir apmēram 1/3 no vidējā elektroniskas grāmatas lasīšanas laikā (reklāmā pocketbook lasīšanas laiku mēra dienās, tad ap 8 dienām) . Mans sešgadīgais pocketbook hd3 darbojas 6 dienas pie tiem pašiem nosacījumiem. Telefoniski sazinājos ar Tet, atbildēja ka jādodas uz Tsc. Atdevu ierīci servisā Tsc. Pēc 15 dienām saņēmu ierīci atpakaļ. Var redzēt ka ierīce bija nosūtīta uz Polijas servisu, par ko es biju brīdināts. Darba apraksts: "saņemts no partnera servisa defekti netika konstatēti".
Kad jau biju saņēmis ierīci no remonta, oficiālā mājas lapā (https://pocketbook.Fixit-service.com/) pamanīju iespēju atgriezt atpakaļ 30 dienu laikā, bet tagad, kopā ar laiku remontā, jau ir vairāk nekā 30 dienas. Būtu neslikti laicīgi saņemt šo informāciju no veikala vai servisa.
Комментарии (5)
Uzraksti ražotājam par šo situāciju, varbūt izdodas rast risinājumu ? !
Latvijas Pocketbook neatbild. Sūdzību par remontu var uzrakstīt tikai tam pašam Polijas servisam. Iesniedzu sūdzību PTAC.
Ko mākslīgais intelekts saka par šo?
Reklāmas vienmēr viss ir smuki. Ir jaskatās internetā piem. reddit vai youtube, ko raksta vai stāsta par produktu. Redditā diezgan daudzi atzīmē, ka baterija pasūdīga esot. Ieslēgts wifi/bluetooth arī ietekmē.
https://www.google.lv/search?q=%20Pocketbook+Verse+Pro+battery+test
Konkrēti par manu modeli tikai divi linki. Globāli nesūdzas.