www.sudzibas.lv plasnšetdat.prestigio PMP7074B3G Elkor atieksme pret savu saistību pildīšanu

plasnšetdat.prestigio PMP7074B3G - Elkor atieksme pret savu saistību pildīšanu

Kopš 21.07.2012. Elkor serviss nespēj nodrošināt garantijas saistību izpildi, jo ir bojāts datora barošanas bloks, kuru man piedāvā iegādāties jaunu,jo tam atsevišķi ir beigusies 6 mēn. garantia, bet nevar to piegādāt. Elkorā to nevar nopirkt. Arī citur nē. Līdz ar to nu jau turpat divus mēnešus datoru, kuram vēl ir viena gada garantijas laiks, nevaru izmantot. Arī izmantot citu remontfirmu pakalpojumus nevaru, jo var zaudēt garantiju uz datoru. Elkor serviss neliekas ne zinis. aizbildinoties, ka ražotājs nesūta pieprsīto detaļu. Iznāk, ka Elkors faktiski atradis iespēju izvairīties no garantijas saistību izpildes pret pircēju, jo dators nav lietojams garantijas periodā. Ceru, ka arī Elor vadība lasa šis sūdzības par savu uzņēmumu un sniegs savus priekšlikumus, kā domā risināt šo problēmu. Mans skatījums ir šāds. Pirmkārt,ja Elkora vadība cienītu savu pircēju, tad slēdzot līgumu ar piegādātāju (vai ražotāju), vienlaicīgi iegādātos arī zināmu skaitu šo ātri bojājušos barošanas bloku un tirgotu veikalā ,vai vismaz nodrošinātu to esamību servisā. Otrkārt, ja ir radusies šāda situācija, tad atbilstoši pašu noteikumiem, ka izstrādājums nevar atrasties garantijas servisā ilgāk par mēnesi, piedāvātu preces nomaiņu. Ceru, ka vadība izskatīs šo gadījumu- remonta nr. 34867 Elkor servisā.

J

Комментарии (1)

K kmaja 14.09.2012

Uzjautā šeit:
http://www.prestigio.com/support/feedback.xhtml

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы