Maxima - Preces kvalitāte
Virs nopērkot Favorit olas, mājas konstatēja, ka viena ola ir veca, ieplisusi un pa kārbiņu šiverēja tārpi, tas viss darās Kuldīgas Maximā, vai tad izkramejot preci tiešām nevar sajust olu smaku?
Labdien!
Paldies par sniegto informāciju.
Par radušos situāciju esam informējuši veikala administrāciju.
Veikala atbildīgais darbinieks veica pārbaudi atlikumā esošām olām un neatbilstības netika konstatētas.
Ar atbildīgajiem darbiniekiem tika veiktas atkārtotas pārrunas, īpaši uzsverot pievērst uzmanību produkta kvalitātei izliekot to tirdzniecībā.
MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc paldies, ka norādiet uz nepilnībām un lietām, kuras mums jānovērš.
Atvainojamies par radušos situāciju.
Ar cieņu,
Maxima Latvija
Комментарии (2)
Kā jāsaprot- izkrāmējot preci? Jūs varat iedomāties, ka tās olas varbūt tika izliktas nedēļu atpakaļ un tur nekas nesmirdēja? Varbūt jūs domājat, ka darbinieki katru kastīti atver un katru olu izcilā? Arī pircēji bieži vien ver vaļā kastītes, sasit olas un iebāž plauktā atpakaļ. Ja jau viņas smirdēja, tad kāpēc vīrs viņas ņēma?
Nu nezinu, vai akcijas olas tur tā nedēļu stāvētu🤦♀️vīrs pēc darba noguris un negribēja vairs braukt atpakaļ, bet arī kasiere redzēja, ka iepakojums stūrī mitrs vēl mierīgi ieliek maisiņā, šis mums kalpoja kā mācība, katru paciņu tgd pērkot apskatam, nav jau pirmā reize,tad zemenes sapuvusas, bet nepamanīju pati, jo iepakojums bij plēve ietīts, to jau pārdzīvoju, bet nu olas ar makšķernieka priekiem, būtu cenotas paņēmusi, pati vainīga