Narvesen - Narvesen/ Galā aukstā un negatava

Es šeit stacija katru dienu braucu un nekad nekas nav otro reizi jautāju vienkārši marinetus sipolus un skatas itka tu būtu jautais zeltu, jo pēc tam viņiem burgerim vai kādam citam nav.
Jauta burgeri nav jauta kaut citu un ir auksts, par ko vispār es maksāju. Apkalpošanas 0 jautri tik ar tiem kam viņiem izdevīgi.
Pēdējo hot dogu ņemu bija aukst un nebija gatavs viņa nema vispār nezin no kurienes jo pēdējā desa stāvēja uz grilu bet nebija tas.
Cerams kaut kas mainīsies ja ne jums vienkārši jātaisa ciet. Pvd būtu šokā

16.06.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

R Robertsarajs 16.06.2025

Комментарии (2)

S sannas 23.06.2025

Pvd tiešām būtu šokā, jo tavu sūdzību nav iespējams izlasīt un šeit nu tiešām pvd nepalīdzēs. Ieelpo, izelpo, saliec visu pa plauktiņiem, uzraksti vēlreiz reālu tekstu ar reālām pieturzīmēm.
Nekā nav, bet Tu ej un maksā par neko? Nu tā ir tava vaina, neticu, ka darbinieki tevi uz ielas noķer un liek maksāt par "neko".

God Save the Rave 29.06.2025

Ko domāju:

Tava pieredze liecina par vairākām problēmām:

Necieņa pret klientu vēlmi – ja vienkāršs pieprasījums, piemēram, marinēti sīpoli, tiek uzņemts kā liela favorīta prasība

Slikti sagatavoti un auksti ēdieni, kas parāda sliktu darba organizāciju un kvalitātes kontroli

Nekorekta apkalpošana, kurā jūties ignorēts un neievērots

Iespējams, zemā motivācija no darbinieku puses vai nepareizi vadības principi

Ko ieteiktu darīt:

1. Iesniedz oficiālu s*dzību Narvesen klientu servisā

E-pasts: [slēpt]@narvesen.lv (šeit būs info)

Norādi vietu, laiku, konkrētus gadījumus un to, kā tas ietekmē Tavu vēlmi iepirkties

2. Publicē atsauksmi sociālajos tīklos vai atsauksmju vietnēs (piemēram, Google atsauksmes, Facebook)
Uzņēmumi reaģē ātrāk, ja slikta pieredze tiek publiski izplatīta

3. Izvērtē iespēju iepirkties citās stacijās vai veikalos, ja kvalitāte neuzlabojas

-

Padomi:

Kad raksti s*dzību, centies būt konstruktīvs un konkrēts — norādi datumus, ēdienus un attieksmes piemērus.

-

Tava pieredze ir svarīga, jo tā palīdz uzņēmumam saprast, kas jāuzlabo, lai klienti būtu apmierināti. Ja nevēlies klusēt, vari būt viens no tiem, kas liek lietām mainīties!

Добавить комментарий к изображению

Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы