Latvijas dzelzceļš - Latvijas dzelzceļš / Slikts serviss
Šodien 16.01.2023. Rigas dzelzceļa stacija sieviete ar diviem maziem bērniem 12: 48 pirka 8 kasē biļetes no Rīgas - Līvāniem uz 13: 01 lai brauktu mājās, bet Rīgas dzelzceļa stacija 8 kasē kasiere izsita nepareizas biļetes uz 16: 31 bet vajadzēja uz 13: 01 lai nav tik ilgi jāsez ārā ar maziem bērniem 4,5st.
Un vēl kas 8 kasē kasiere bija ļoti nelaipna.
Mamminai ar diviem maziem bērniem paveicās ka viņu paņēma uz to vilcienu kas brauca ārā no Rīgas 13: 01.
Un sākam paldies liels tai kontrolierei kas paņēma mamminu ar bērniem vi
vilcienā vietu nebija un nācās bērniem sēdēt kur pagadās.
Par biļetēm ir arī pārmaksa, kaut ir 3+ karte mamminai nācās pārmaksāt.
Es uzskatu ka tas nav normāli.
Labdien!
Informējam, ka Jūsu sūdzību pārsūtījām AS “Pasažieru Vilciens” speciālistiem.
AS "Pasažieru vilciens” nodrošina iekšzemes dzelzceļa pasažieru pārvadājumus.
Kontaktinformācija:
Tālr. 67232135
E-pasts: [email protected]
Комментарии (2)
Un vēlreiz liels paldies kontrolierei kuru sauc Oksana kas paņēma mamminu ar diviem maziem bērniem.
Milzīgs paldies viņai.
Izskatās, ka šajā vierzienā biļetes pārdodas, piesaistītas pie sēdvietām, vai ne?
Jūs paši uzrakstījāt, ka ienākot vilcienā, konstatējāt, ka iekšā brīvas vietas nebija.
Tad, acīmredzams, ka kasiere pārdevusi jums biļetes tuvākājam pieejamam vilcienam.
P.s. pasakot "Paldies" konduktorei, jūs viņai ar savām rokām uzlikāt sodu, jo viņa atļāva šādā veidā pārbadāt mazus bērnus, kas mēdz būt pret drošības noteikumiem.