Picas Meistars - Slikts serviss, nav komunikācijas
Pasutijam picu manapiegade.lv, nesaņēmām nekādu apstiprinājumu un baidījāmies nodublēt pasūtījumu. Nolēmām gaidīt norādīto laiku 30min (kā minimums pasūtījuma apstrādei un statusa maiņai) , tikai pēc 1,5h saņēmām zvanu ka jāgaida vel 1h, noskaitāmies bet samierinājāmies. Pie atzīmes 3 h mēģinājām sazvanīt un neviens necel. Aizrakstījām ziņu ka atsakāmies no pasūtījuma, ciemiņu bērniem uzsildījām makaronus. Pēc 30min saņēmām zvanu no kurjera, kuram izstāstījām iemeslu, kurjers bija saprotošs un ka iemselu minēja - darbinieku stāžu, ir bezatbildīgi no darba devēja puses atstāt nepieredzējušus vienus pašus pīķa dienās. Esam ilglaicīgi klienti, aptuveni 7gadi, ignorējam draugu sliktās atsauksmēs, bet tagad ari mēs esam garam braucēju pulciņā un staigājoša antireklāma. Pasūtījumu vecam 10.07 plkst 16: 00, zvanu par pasūtījuma apstiprinājumu saņēmām 17: 48, kur tika solīta 1h, pasūtījumu gribēja piegādāt 19: 10. - tas ir ja nu kādam no darbiniekiem liekas ka te kas tiek melots.
Добавить комментарий