Phillip Morris Latvija - Slikts serviss
Labdien. Tiešām neizprotu šī uzņēmuma lojalitātes izvērtēšanas kritērijus pret saviem klientiem.
Situācija: Dotajā brīdī iqos ir izlaidis jauno modeli ILUMA, un kā iepazīšanos ar jauno produktu ir izsūtījuši epastus, ka var iegādāties ar īpašu atlaidi nododot savu vecu iqos iekārtu, bet izredzētajiem šis iekārtas dāvina.
Bēda: esmu iegādājies 10+ iekārtas, bet šo iekārtu jauno neesmu saņēmis dāvana, tajā pat laikā ir zināms, ka atsevišķas personas, kas ir iegādājušās labākajā gadījumā 2-3 iqos iekārtas, tie saņem dāvanā.
Protams smēķēt nav labi, bla bla bla, BET rodas jautājums kāda veida tiek izvērtēta lojalitāte pret klientiem, man šķiet ka tas ir negodīgi pret tiem lietotājiem, kas jau no pirmsākumiem ir iegādājušies viņu produktu, un bijusi patērētāji jau no sākta gala viņu produktam attiecībā pret tiem, kas salīdzinoši mazu laiku ir bijusi viņu produktu patērētāji.
Phillip morris Latvija noteikt nav lojāls pret saviem klientiem.
Комментарии (2)
Nav runa par raudāšanu, bet principu. Kādam dot kaut ko velti, kādam ne, tad kādi ir kritēriji.
redz, tev nav jēga neko dod, jo tu tāpat pērc daudz un bieži. Tas būtu tāpat kā narkomānam piedāvāt "iepazīšanās" devu. Priekš kam, ja viņš tāpat ir jau uz adatas.