Pepco - Atteikums atgriezt preci!
Atgriežot kolēģes preci (nederēja pēc izmēriem) man ir čeks + trauku žāvētājs. Pepco vadītāja pateica, ka nepieņems bez paliktņa. Kolēģe telefonsarunā teica, ka nopirka šādu - bez paliktņa! Vadītāja negribēja neko klausīties un aiziet kārtot plauktus. Pasaucu atpakaļ un prasu kā risināsim šo lietu. Vadītāja Saka, ka nepieņems un viss. Prasu, vai vismaz var pavadīt līdz plauktam, kur šī prece izvietota? ! Aizejot paskatoties šo preci plauktā, konstatēju vienu lieku paliktni, vadītājas klātbūtnē, bet vadītāja teica, ka tas var būt ne mūsu liekais paliktnis, un, ka mans uzskats par to, ka viņš ir lieks - var būt maldīgs! Skaitīt esošo preci atteicās aizbildinoties, ka ir jau vēls un ir daudz darba. Preci neatgrieza! Piekodināja, ka kasē bez paliktņa izsist nevarēja, bet tajā pašā laikā šī prece plauktā netiek izvietota kā pāris - žāvētājs+paliktnies, bet gan paliktņi apakšā, uz tiem viens otrā ievietoti žāvētāji. Uzskatu, ka ja jau šī prece tika pārdota bez paliktņa, tā ir 50% pircēja vaina, ka nepacēla visus trauku žāvētājus, lai ieraudzītu un paņemtu sev paliktni, un arī 50% pārdevēja vaina, jo nepārzin sortimentu - nepiedāvā aiziet pēc paliktņa, jo tas esot komplekts. Vadītāja ļoti nekomunikabla, vienaldzīga. Jautāju kur var sūdzēties, teica, ka šeit! Veikalā biju nedaudz pēc 19: 00, veikala darba laiks līdz 20: 00
Комментарии (3)
Pārdevējas stāv rokas sakrustojušas ne labdien ne lūdzu ne uzredzēsanos. Apkalpošana drausmīga
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Nav ienācis prātā darīt otrādāk - papriekš mājās izmērīt brīvo vietu un tikai tad pirkt? Jeb tas ir pa sarežģītu saprast? Vienkāršāk ir nēsāties turp un atpakaļ ar lietām kas neder, taisīt veikalos razborkas, rakstīt te sūdzības... ir vismaz ko šeftēties...