Peek & Cloppenburg - Tirgo preces, kuru kvalitāte natbilst prasībām
Iegādājos ziemas jaku veikalā Peek & Cloppenburg. Kurai konstatēju, kad sintepons ir nevienmērīgi uzklāts un ir sataustāmi kunkuļi.Vērsos veikalam 11 dienu laikā pēc jakas iegādāšanas. Uz ko man atbildēja: "mēs varam to pieņemt uz izskatīšanu, ja jakai veiksiet atsvaidzināšanu, jo tā esot piesūkusies ar smakām". Nopirku drēbju atsvaidzinātāju. Jaku pieņēma.Atbildi saņemšu 10 dienu laikā, pēc 10 dienām zvanīju. Apgalvo, kad 10 darba dienu laika. Labi. Sazinās ar mani veikala vadītāja un saka jaku apmainīt nav iespējams jo to jūs esat velkājes.Atbildes vēstulē atbilde ir sekojoša - tas nav brāķis. Pēc kā es varot vērsties pie eksperta, tā arī darīju, kad gribēju veikala darbinieces priekšā nolasīt atbildes vēstuli, darbiniece noteica izdarīsiet to mājās. - kā arī jautājot par iesniegumu sakarā ar to ka došos pie eksperta, vai man tāds būtu jāraksta, uz ko saņēmu atbildi nē. Bet atbildes vēstulē ir skaidri un gaiši rakstīts - informēt veikala vadību, ja tiks pieteikta ekspertīze.Veikala darbiniece izsniedzot jaku saka, es neko traku nesaskatu - paņemiet ar rokām izretiniet. - tas nekas ja es jaku uzvilku 30 min un viņa visa kunkuļos.Eksperts - atverot jaku - ievēroja to ka viss sintepons stāv griezi - ieklāts nevienmērīgi, kukuļi. - > jaku nodod kvalitātes ekspertam.Ekspertīzi sedz zaudētāj puse. Šajā gadījuma veikals.Siltinājuma - sinteponā - jakas cena 260eur - veikals uzskata ka tas ir normāli.Iesaku visiem aizstāvēt savas tiesības. Griežoties pie ekspertiem.
Добавить комментарий